Název:
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Překlad názvu:
The perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market
Autoři:
Brom, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce obecně, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značku Budweiser Budvar aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji zevrubné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tuto značku nahlíženo v celé České republice. Celkové výsledky poté porovnávám s výsledky v cílové skupině Budweiser Budvar a s výsledky pro Jihočeský kraj. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj této značky na českém trhu.The aim of the Master thesis is to analyse the perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market. Theoretical part of the thesis deals with the brand in general, its strategic management and the methods that are related to the brand research. In practical part I apply the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar brand and I am coming up with thorough analysis with respect to its values and the current communication campaign. The main part of the work consists of qualitative research, in which I am investigating what attitudes Czech people have to this brand. I am comparing overall results with results in Budweiser Budvar target group as well as the results in the region of South Bohemia. Based on the survey I am suggesting possible recommendations for the future development of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market.
Klíčová slova:
Budweiser Budvar; pivo; vnímání značky; značka; český trh piva; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; Czech beer market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46768