Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku".
Šmotková, Vendula ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu mixu a hodnocení efektivity marketingových kampaní. Následuje kapitola o problematice lokálních a globálních kampaní v souvislosti s marketingovou komunikací. V praktické části je pak představena společnost GSK s.r.o. a marketingová kampaň Vyrobené na Slovensku, kdy převážná část je zaměřena na jednotlivé fáze její přípravy a samotnou realizaci. V poslední části je pak zhodnocena úspěšnost a efektivita kampaně na základě získaných prodejních dat a výsledků spotřebitelské promoce. Závěrem jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a navržena doporučení pro tvorbu následujících obdobných marketingových kampaní společnosti GSK.
Marketing strategy of Zovirax
Mráz, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, včetně strategie na úrovni produktu, ceny, distribuce a komunikace. Po teoretické části následuje praktická část, kde se věnuji samotné marketingové strategii značky Zovirax. Návrhy zlepšení a doporučení do budoucna vycházejí ze SWOT analýzy, z analýzy konkurence, z analýzy současné marketingové strategie a z vlastního výzkumu.
Physiogel relaunch on Czech and Slovak market
Tatičová, Lucia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Prechtlová, Marta (oponent)
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej problematiky. Následne, praktická časť prinesie v prvej etape vypracovanie marketingového plánu, a v druhej etape sa bude venovať marketingovému výskumu, jeho štruktúre, analýze a vyhodnoteniu. Výstupom týchto aktivít bude nie len analýza a zhodnotenie súčasne realizovanej stratégie marketingového mixu, ale taktiež obohatenie poznatkov týkajúcich sa cieľovej skupiny a vytvorenie odporúčaní orientovaných na prípadnú modifikáciu zvoleného mixu a marketingových aktivít na rok 2014.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.