Název: Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Překlad názvu: Brand as a part of the Marketing Strategy on the Smart Phones market
Autoři: Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Generace Y; Hloubkové rozhovory; Marketingová strategie; Mobilní telefon; Značka; Brand; Depth Interview; Marketing Strategy; Millennials; Smart Phone

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46102

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet