Název: Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Překlad názvu: Brand extension as a marketing strategy of the project Tapi Tea
Autoři: Balík, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Roll, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; strategický marketing; strategie; značka; značková extenze; brand; brand extension; branding; marketing strategy; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43989

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet