Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Krýsl, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: BUDOVÁNÍ ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY A JEJÍ OSOBNOST NA PŘÍKLADU NIKE Cíle: Prvním cílem této práce je zmapovat proces budování sportovní značky Nike od jejího vzniku po současnost a určit faktory jejího úspěchu. Druhým cílem je pomocí výzkumu osobnosti značky získat obraz osobnosti značky Nike z pohledu veřejnosti. Metody: V práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a metoda dotazníkového šetření. Metoda deskriptivní neboli popisné analýzy byla aplikována v rozboru dokumentů za účelem identifikace faktorů úspěchu při budování značky Nike a metoda dotazníkového šetření byla použita v části výzkumu osobnosti značky Nike. Výsledky: Bylo zjištěno, že k úspěchu firmy Nike vedlo několik obecných a několik velmi konkrétních faktorů, díky kterým Nike unikla svým konkurentům. Z výsledků výzkumu osobnosti značky Nike byl získán její obraz z pohledu veřejnosti a bylo odhaleno několik faktorů negativně působících na kvalitu osobnosti značky Nike. Klíčová slova: budování značky, osobnost značky, Nike
Budování značky Google a jeho specifické postavení na poli internetových služeb
Bášová, Kateřina ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb Abstrakt Bakalářská práce na téma "Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb" se zabývá významem a podobou procesu budování značky jedné z nejbohatších firem světa. Cílem mé práce je poukázat na faktory, které stojí za úspěchem značky Google, představit ji v kontextu brand buildingové strategie a nastínit specifický a neortodoxní přístup společnosti k tomuto problému. Tato práce dále seznamuje čtenáře se základními atributy úspěchu značky, provádí je historií od vzniku společnosti až po současnost a představuje její proslulou firemní kulturu. Po teoretickém výkladu konceptu hodnoty značky je podrobně rozebrána marketingová strategie značky Google, jednotlivé kroky procesu budování značky a jednotlivé části marketingového mixu. Klíčovou část mé bakalářské práce představují kapitoly zaměřené na analýzu současné tržní pozice včetně definování nejtíživějších problémů společnosti a na určení konkurenčního postavení Googlu na různých trzích.
Relaunch značky Hospodářských novin v roce 2009
Novotná, Helena ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Hospodářské noviny se v době prudkého rozvoje informačních technologií a internetu se jako upadající tištěné médium, denní periodikum, snaží zamezit dalšímu poklesu jak čtenosti, tak prodaného nákladu pomocí přeměny konceptu novin, která je považována od dob vzniku deníku za nejrazantnější. Deník tak proaktivně reaguje na konkurenci bezplatných zpravodajských serverů, které čtenářům informace dokážou zprostředkovat rychleji - v momentě, kdy si přejí, a především zdarma. Cílem práce je samotný relaunch nejen deníku, ale značky samotné popsat deskriptivní metodou a na základě výchozí pozice Hospodářských novin před relaunchem monitorovat jednotlivé kroky vydavatelství, které měli značku novin a tvář novin osvěžit a zabránit tak dalšímu úpadku tohoto periodika. V rámci této práce je čtenář nejprve seznámen se správným postupem budování značky a podrobněji i značky mediální. Detailně jsou i popsány cíle relaunche deníku a i marketingové taktiky, jejichž pomocí mělo být cílů dosaženo. Závěrem je evaluována efektivita relaunche ve vztahu ke čtenáři a obchodním klientům - inzerentům. Na základě sesbíraných poznatků má čtenář možnost porozumět strategickému kroku značky tištěného denního periodika, která si dala za cíl uspět v konkurenci online medií a udržet si nejen stávající čtenáře, ale pomocí...
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Návrh změn v řízení lidských zdrojů pro potřeby budování značky
Jankechová, Natália ; Kuncek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá posilnením konkurencieschopnosti podniku La Bouchée, s.r.o., ktorý pôsobí v Brne v oblasti gastronómie. Hlavným nástrojom zmeny je rekonštrukcia značky a jej interného budovania pomocou zmien v riadení ľudských zdrojov. Hlavným cieľom práce je navrhnúť zmeny, ktoré budú mať reálny, pozitívny dopad na fungovanie spoločnosti.
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
Strategie budování značky firmy HYTEX PRODUCTION s.r.o.
Dvořák, Jakub ; Zorníková, Karin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce strategie budování značky firmy HYTEX Production s.r.o. je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku HYTEX Production s.r.o., a (možná bych tu větu rozdělila na dvě nebo moc mi to nedává smysl) analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretických východiscích je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autor věnuje nástrojům marketingové komunikace, které podporují budování hodnoty značky, a na závěr uvádí doporučení pro budování značky. V praktické části autor představuje podnik, jeho okolí, provede analýzu současného stavu podniku a analýzu budování značky. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj.
Marketingová strategie Salonu MIA
Mráčková, Iva ; Kindlová, Dana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Salon MIA. Hodnotí aktuální situaci salonu i trh, na kterém působí. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie vedoucí k rozšíření klientely a propagace hlavní služby salonu a tou jsou proměny image. Navržená strategie povede k tvorbě zisku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.