Název: Proces založení a tvorby oděvní značky
Překlad názvu: Proces of Establishing and Management of Fashion Brand
Autoři: Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; brand building; branding; byznys plán; identita značky; marketing módní značky; móda; Módní značka; oblečení; podnikání; streetwear; tvorba značky; yen3k; založení značky; brand; brand building; brand establishing; brand identity; branding; business plan; clothing; creation of a brand; entrepreneurship; fashion; Fashion brand; fashion marketing; streetwear; yen3k

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet