Název:
Marketingová strategie Salonu MIA
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Salon MIA
Autoři:
Mráčková, Iva ; Kindlová, Dana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro Salon MIA. Hodnotí aktuální situaci salonu i trh, na kterém působí. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie vedoucí k rozšíření klientely a propagace hlavní služby salonu a tou jsou proměny image. Navržená strategie povede k tvorbě zisku.
This diploma thesis is created for Salon MIA. It evalutes the current situation of the salon and the market in which operates. The thesis includes design of marketing strategies to increase customer base and promotion of the main salon service - changes of the image. The proposed strategy will lead to the creation of profit.
Klíčová slova:
budování značky; hodnotové proklamace; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; brand building; marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT Analysis; Value proclamation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32341