Název: Marketingová strategie Salonu MIA
Překlad názvu: Marketing Strategy of Salon MIA
Autoři: Mráčková, Iva ; Kindlová, Dana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; hodnotové proklamace; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; brand building; marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT Analysis; Value proclamation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet