Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
Podnikatelský plán založení internetového obchodu s hračkami
Březa, Michal ; Officer, Jan Rosenberg, Chief Financial (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení společnosti specializující se na prodej hraček pro děti prostřednictvím internetového obchodu. Podnikatelský plán vychází ze základních strategických analýz a také z primárního výzkumu dat formou dotazníku. Součástí práce je pak konkrétní podnikatelský plán včetně finančního plánu a harmonogramu realizace.
Podnikatelský plán založení internetového obchodu s hračkami
Březa, Michal ; Officer, Jan Rosenberg, Chief Financial (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení společnosti specializující se na prodej hraček pro děti prostřednictvím internetového obchodu. Podnikatelský plán vychází ze základních strategických analýz a také z primárního výzkumu dat formou dotazníku. Součástí práce je pak konkrétní podnikatelský plán včetně finančního plánu a harmonogramu realizace.
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Breza, Marián
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.