Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie budování značky firmy HYTEX PRODUCTION s.r.o.
Dvořák, Jakub ; Zorníková, Karin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce strategie budování značky firmy HYTEX Production s.r.o. je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku HYTEX Production s.r.o., a (možná bych tu větu rozdělila na dvě nebo moc mi to nedává smysl) analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretických východiscích je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autor věnuje nástrojům marketingové komunikace, které podporují budování hodnoty značky, a na závěr uvádí doporučení pro budování značky. V praktické části autor představuje podnik, jeho okolí, provede analýzu současného stavu podniku a analýzu budování značky. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj.
Strategie budování značky firmy HYTEX PRODUCTION s.r.o.
Dvořák, Jakub ; Zorníková, Karin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce strategie budování značky firmy HYTEX Production s.r.o. je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku HYTEX Production s.r.o., a (možná bych tu větu rozdělila na dvě nebo moc mi to nedává smysl) analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretických východiscích je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autor věnuje nástrojům marketingové komunikace, které podporují budování hodnoty značky, a na závěr uvádí doporučení pro budování značky. V praktické části autor představuje podnik, jeho okolí, provede analýzu současného stavu podniku a analýzu budování značky. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.