Název: Relaunch značky Hospodářských novin v roce 2009
Překlad názvu: Relaunch of the Brand "Hospodářské noviny" in 2009
Autoři: Novotná, Helena ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; denní periodikum; Hospodářské noviny; komunikační kampaň; marketingový mix; mediální značka; relaunch; český deník; brand building; communication campaing; Czech daily; daily newspaper; marketing mix; media brand; relaunch; The Economic Newspaper

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302595


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet