Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 384 záznamů.  začátekpředchozí359 - 368dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv reklamy na životní způsob osob
SUCHNOVÁ, Silvie
Tato práce s názvem Vliv reklamy na životní způsob osob je malou sondou do velkého světa médií. Zabývá se zejména reklamou a životním způsobem osob. Téma reklamy i životního způsobu je velmi rozsáhlé. Vymezila jsem si proto jednotlivé části, jimž jsem věnovala největší pozornost. Z oblasti reklamy jsem sledovala zejména vliv televizní reklamy. Ze životního způsobu jsem se zabývala stravováním osob, trávením volného času a také patologiemi, které se mezi lidmi vyskytují. Všechny tyto oddíly jsem rozvedla v teoretické části mé práce. Teoretická část je věnována legislativní úpravě reklamy a její definici. Dále marketingové komerční komunikaci, elektronickým médiím a samozřejmě vlivu reklamy. Teoretická část se také dotýká tématu genderu v reklamě a životního způsobu osob, zejména výživy a patologiemi chování. V praktické části práce vymezuji cíl a stanovené hypotézy. Uvádím zde i metodiku práce. Provedla jsem dotazníkové šetření zacílené na zjištění míry ovlivnění respondentů reklamou. Výsledky jsem hodnotila z hlediska pohlaví, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání dotazovaných a čistého měsíčního příjmu celé domácnosti. V diskuzi srovnávám mnou zjištěné údaje s poznatky odborníků a zaměřuji se na srovnání dvou ukázek reklamy na pivo značky Pilsner Urquell. Originální spot pod záštitou této společnosti si za cílovou skupinu zvolil střední a starší generaci obyvatel. Porovnávaná studentská reklama je naopak jednoznačně zaměřena na mladé lidi a využívá méně tradiční metody, například citové apelace. Velkou pozornost věnuji analýze obou spotů za spolupráce autorů studentské tvorby. Zaměřuji se na význam slova láska a odlišnosti, se kterými přistupuje k životu mladší generace v porovnání s tou starší. Práce by mohla být využita odborníky, kteří se zabývají vlivem reklamy na životní způsob osob.
Propagace pro vybranou firmu
KUBÍKOVÁ, Tereza
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat propagaci ve firmě MASTERPIECE a vlivy prostředí, ve kterém se firma nachází. Z analýzy a získaných dat poté vyplynula konkrétní představa o realizování reklamní kampaně za účelem otevření nové obchodní jednotky.
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
DUFKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Smetana, Jakub ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO) a internetovým marketingem (SEM). Práce je rozdělena do několika částí, které spolu úzce souvisí. První část práce je věnována obecným definicím a vymezení termínů. V druhé části práce je popsán vývoj v oblasti SEO v posledních dvou letech s důrazem na změny, které v této oblasti nastaly. Součástí druhé části práce je také popis vývoje trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice v letech 2004 -- 2009 a dále pak vývoj v oblasti internetového marketingu v ČR, kde je na internet nahlíženo jako na marketingový nástroj, reklamní médium. Třetí část práce popisuje možnosti internetového marketingu, včetně popisu nejvíce používaných systémů, jako jsou například Sklik, AdWords, Etarget, vynechány nejsou ani sociální sítě či katalogy. Čtvrtá část práce je pak věnována analýze a vyhodnocení internetových stránek, respektive způsobům, jak lze stránky analyzovat a sledovat. V poslední části práce je praktická ukázka využití metod a postupů popsaných v prvních čtyřech kapitolách na internetovém obchodu s obuví. Je zde popsán celý postup od úvodní analýzy, přes analýzu klíčových slov až po úpravu zdrojových kódů a získávání zpětných odkazů prostřednictvím internetových katalogů. Kromě samotného postupu optimalizace je součástí této části práce také kapitola popisující nasazení reklamních systémů Sklik, AdWords a Etarget včetně vyhodnocení výsledků a úspěšnosti realizované reklamy v těchto systémech. V závěru praktické části jsou shrnuty přínosy a poznatky, kterých bylo optimalizací dosaženo a které jsou aplikovatelné na další podobné projekty, kterých je v celém internetu obrovské množství. Po přečtení této práce získá čtenář přehled o aktuálním stavu trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice a internetovém marketingu jako celku, a o změnách, které v oblasti SEO v posledních dvou letech nastaly. Na základě praktické části práce by měl být schopen aplikovat základní poznatky z této oblasti včetně základního nastavení PPC, včetně analýzy dosažených výsledků a jejich vyhodnocení.
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Soukupová, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Fialová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce "Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů " je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaobírám přiblížením důležitých pojmů, které souvisí se spotřebním chováním a reklamou. V Praktické části bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření zaměřené na ovlivňování spotřebního chování rodičů dětmi a na vztah dětí k reklamě. Cílem této práce bylo zjistit, jaký mají děti vztah k reklamě a hlavně do jaké míry děti působí na spotřební chování svých rodičů.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 384 záznamů.   začátekpředchozí359 - 368dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.