Název:
Propagace pro vybranou firmu
Překlad názvu:
Promotion for selected company
Autoři:
KUBÍKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat propagaci ve firmě MASTERPIECE a vlivy prostředí, ve kterém se firma nachází. Z analýzy a získaných dat poté vyplynula konkrétní představa o realizování reklamní kampaně za účelem otevření nové obchodní jednotky.The aim of my bachelor thesis is to analyze the promotion in the company selling designer clothes Masterpiece. The owner is thinking of opening a new business and my thesis should help in the decision to create and realize an advertising campaign.
Klíčová slova:
marketing; podpora; prostředí podniku; reklama; reklamní kampaň; ad campaign; advertisement; business environment; marketing; promotion Citace: KUBÍKOVÁ, Tereza. Propagace pro vybranou firmu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12815