Název:
Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Překlad názvu:
Planning a marketing strategy for an online store
Autoři:
Soukupová, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň; advertisement; advertising campaign; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21832