Název: Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Překlad názvu: Planning a marketing strategy for an online store
Autoři: Soukupová, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň; advertisement; advertising campaign; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17802


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet