Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí269 - 278dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Stárnutí populace v ČR, dobrý byznys?
Novák, Vladimír ; Szabová, Lucia (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Již nyní je v ČR velmi diskutovanou otázkou, jak zapojit starší občany na trh práce. Díky častějším zdravotním omezením, nižší kvalifikaci a také menší produktivitě práce je to riziková skupina, pro kterou je stále obtížnější získat zaměstnání. Tento problém může v budoucnosti nabýt přímo gargantuovských rozměrů. Díky demografickým trendům a postupnému prodlužování věkové hranice pro odchod do důchodu můžeme s jistotou říci, že během několika let vznikne na trhu práce obrovská skupina starších občanů v předdůchodovém věku. Pro přesnější vymezení skupiny starších pracovníků se nejprve na začátku práce věnuji základním demografickým ukazatelům, jako jsou např. plodnost, úmrtnost nebo věková pyramida populace ČR, tzv. strom života. Dále se pomocí projekce zaměřím na charakterizování této skupiny. Bude však nutné vidět v této situaci pouze problém a nepokusit se na ni nahlédnout také jako na obrovskou příležitost? Hlavním cílem mé práce je zmapovat možnosti hospodářské politiky ČR a podpůrných programů EU ve snaze působit na zaměstnavatele na trhu práce a podnítit tak aktivity starších osob.
Bilance praktického zapojování zaměstnanců do CSR aktivit firmy
Akšteinová, Michaela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením zapojení zaměstnanců Skupiny ČEZ do jejích společensky odpovědných aktivit, především do jejího programu firemního dobrovolnictví. Cílem práce je kromě samotného zhodnocení také srovnání programů firemního dobrovolnictví s konkurenčními firmami RWE a E.ON a návrh možných zlepšení dosavadních postupů. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako společenská odpovědnost firem (Corporate Social Responsibility -- CSR), firemní filantropie a dobrovolnictví a možnosti zapojení zaměstnanců do odpovědných aktivit firmy. Analytická část práce popisuje sociální oblast společenské odpovědnosti ve Skupině ČEZ a možnosti zapojení jejích zaměstnanců do těchto aktivit se zaměřením na firemní filantropii a dobrovolnictví. Následuje popis obdobných činností v rámci CSR u konkurenčních firem. Na základě výsledků dotazníkového šetření je poté provedeno zhodnocení programů firemního dobrovolnictví v jednotlivých firmách a nastíněny různé možnosti pro zlepšení dosavadních postupů CSR ve Skupině ČEZ.
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Melnik, Dzmitry ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení v marketingové komunikaci.
Význam filantropie v mezinárodních vztazích
Hýla, Ondřej ; Kratochvíl, Petr (vedoucí práce) ; Rolenc, Jan Martin (oponent)
Sociální odpovědnost firem (corporate social responsibility -- CSR) má dlouhou historii. Ovšem tempo, kterým se CSR vyvíjela v posledních letech, je bezprecedentní. Rychlý rozmach by mohl svádět k dojmu, že CSR se vyvíjí v permanentní fenomén zahrnující novou podobu vztahu mezi společností a firemním sektorem, a to na národní i mezinárodní úrovni. Realita je přirozeně mnohem složitější.
Trends in corporate IS - Green IT
Vojtková, Erika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je jeden ze současných trendů v oblasti IT - Green IT. Pro firmy zavedení green IT znamená nejen to, že berou na vědomí svou zodpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí, ale také velké finanční výhody a celkově lepší pohled veřejnosti na jejich podnikání. Společnosti tak mají mnoho motivací zavádět green IT řešení. Tyto iniciativy jsou mnohem více podporovány legislativou a rozličnými standardy. Rovněž se rozvíjejí rozličné postupy a přístupy, které pomáhají podnikům při jejich transformaci. Mezi cíle práce patří identifikace klíčových hráčů, přínosů a bariér green IT a nových příležitostí. Cílem práce je přinést komplexní pohled na trend green IT a poskytnout dostatek kvalitních informací k získání všeobecného přehledu o trendu green IT a základu pro případný hlubší zájem o danou tematiku. Dalším cílem práce je analýza frameworků sloužících pro zavádění green IT iniciativ do podniku. K dosažení cílů se přistupovalo formou rešerše i analýzy, přičemž byly využívány informace dostupné v odborné literatuře, publikovaných zprávách a příspěvcích, a na internetových stránkách zabývajících se oblastí green IT. Přínosem práce je především analýza green IT frameworků, v rámci které se hodnotilo jejich zaměření, co se týče vln green IT, cílů green IT, využití v procesu zavádění green IT řešení do podniků, jejich centra pozornosti a dalších vlastností.
Current Trends in Corporate Social Responsibility
Šimčíková, Eunika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat aktuální trendy v CSR. Teoretická část práce se věnuje vývoji problematiky CSR, základním koncepčním přístupům, motivaci firem k společensky odpovědnému podnikání a dominantním globálním trendům. Praktická část má za cíl zhodnotit relevanci CSR trendů pro jednu z největších firem světa General Electric.
Analýza pracovní spokojenosti ve společnosti Sokolovská uhelná
Hrušková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjištění aktuální úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců důlní společnosti Sokolovská uhelná, právní nástupce, a.s. Práci je dán teoretický základ čerpaný z relevantní odborné literatury zaměřené na motivaci, stimulaci, pracovní spokojenost a faktory, které ji ovlivňují. Analýza byla uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo aplikováno na reprezentativní vzorek zaměstnanců. Analýza byla zaměřena na obecný vztah zaměstnanců ke společnosti, dále na spokojenost s organizací práce, pracovním prostředím, prací nadřízeného, možnostmi vzdělání a kvalifikace, odměňováním, mezilidskými vztahy a sociálním programem. Získané výsledky jsou zpracovány, a na jejich základě jsou formulovány návrhy a opatření na možná zlepšení vedoucí k zvýšení úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Aid to developing countries and the role of commercial communications
Kopecká, Monika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Rozvojový svět přináší mnoho otázek, které zkoumají různé vědní disciplíny a obory ve snaze najít udržitelné řešení problémů, které jsou definovány v rozvojových cílech tisíciletí. I marketingové a komerční komunikace přinášejí mnoho kreativních a efektivních řešení ve snaze přispět k dosažení těchto cílů. Primárním cílem předkládané diplomové práce je identifikovat jednotlivé typy rozvojové pomoci poskytované různými subjekty naší společnosti, charakterizovat rozvojový trh z pohledu marketingových strategií a analyzovat potenciál vybraných nástrojů komerčních komunikací při vytváření udržitelných řešení rozvojových problémů. Komunikace pro rozvoj, která je založena na globálním partnerství, má potenciál urychlit dosažení termínované a měřitelné rozvojových cílů, co se předkládaná práce snaží doložit na mnoha příkladech z praxe.
Společensky odpovědné podnikání. Případová studie.
Efthymiadis, Šárka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje společenskou odpovědnost podniků z teoretického pohledu. Zahrnuje v sobě různé pohledy na CSR, stakeholdery, zabývá se i dopadem finanční krize na množství projektů CSR. Případová studie se zabývá společenskou odpovědností ve firmě Nike. Popisuje jednotlivé oblasti, ve kterých Nike společensky odpovědné podnikání provádí. I zde je popsán dopad světové finanční krize na množství realizovaných CSR projektů. Teoretická i praktická část práce podrobněji popisují reporting CSR.
Corporate Social Responsibilty (CSR) in Danone
Petroniová, Lucia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Formánková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou Corporate Social Responsibility (CSR)- v překladu- společenskou odpovědností firem. Teoretická část práce poskytuje ucelený pohled na CSR. Po úvodním uvedení definic konceptu společeské odpovědnosti pokračuje práce v představení historického vývoje CSR, přínosů realizace CSR aktivit, vysvětluje pojem "stakeholders", zdůrazňuje důležitost komunikace CSR aktivit a přibližuje pohled na společenskou odpovědnost jak ze strany jednotlivců tak i firem. Praktická část se již věnuje konkrétní, mezinárodní společnosti, Danone. Představuje CSR projekty společnosti Danone na globální a lokální úrovni. Praktickou část doplňuje analýzou vnímaní CSR aktivit společnosti Danone a.s. samotnými zaměstnanci společnosti. Závěr práce představuje shrnutí získaných poznatků v průběhu psaní diplomové práce a naplnění cíle diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí269 - 278dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.