Název:
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Překlad názvu:
Corporate social responsibility in the FMCG sector by the example of Kraft Foods
Autoři:
Melnik, Dzmitry ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení v marketingové komunikaci.Corporate Social Responsibility nowadays is the most recent trend in management and marketing, which is becoming an essential part of the strategy of every company that wants to be successful. The aim of the bachelor work is to suggest the possibility of expansion and interconnection of marketing communications, which will be based on analysis of activities in the area of social responsibility of Kraft Foods and Nestlé.
Klíčová slova:
CSR aktivity; Marketing; Společenská odpovědnost firem; Corporate Social Responsibility; CSR activities; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29500