Název:
Corporate Social Responsibility (CSR) v spoločnosti Danone a.s.
Překlad názvu:
Corporate Social Responsibilty (CSR) in Danone
Autoři:
Petroniová, Lucia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Formánková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá tématikou Corporate Social Responsibility (CSR)- v preklade- spoločenskou zodpovednosťou firiem. Teoretická časť práce poskytuje ucelený pohľad na CSR. Po úvodnom uvedení definícií spoločeskej zodpovednosti pokračuje práca v predstavení historického vývoja CSR, prínosov realizácie CSR aktivít, vysvetľuje pojem "stakeholders", zdôrazňuje dôležitosť komunikácie CSR aktivít a približuje pohľad na spoločenskú zodpovednosť zo strany jednotlivcov a firiem. Praktická časť sa už venuje konkrétnej- medzinárodnej spoločnosti-Danone. Predstavuje CSR projekty spoločnosti Danone na globálnej a lokálnej úrovni. Praktickú časť doplňuje analýzou vnímania CSR aktivít spoločnosti Danone a.s. samotnými zamestnancami spoločnosti. Záver práce predstavuje zhrnutie nadobudnutých poznatkov v priebehu písania diplomovej práce a naplnenie cieľa diplomovej práce.Diplomová práce se zabývá tématikou Corporate Social Responsibility (CSR)- v překladu- společenskou odpovědností firem. Teoretická část práce poskytuje ucelený pohled na CSR. Po úvodním uvedení definic konceptu společeské odpovědnosti pokračuje práce v představení historického vývoje CSR, přínosů realizace CSR aktivit, vysvětluje pojem "stakeholders", zdůrazňuje důležitost komunikace CSR aktivit a přibližuje pohled na společenskou odpovědnost jak ze strany jednotlivců tak i firem. Praktická část se již věnuje konkrétní, mezinárodní společnosti, Danone. Představuje CSR projekty společnosti Danone na globální a lokální úrovni. Praktickou část doplňuje analýzou vnímaní CSR aktivit společnosti Danone a.s. samotnými zaměstnanci společnosti. Závěr práce představuje shrnutí získaných poznatků v průběhu psaní diplomové práce a naplnění cíle diplomové práce.This thesis deals with theme Corporate Social Responsibility (CSR). Theoretical part provides a comprehensive view of CSR. After the initial definitions of CSR work continues with the historical overview of CSR performance, the benefits of implementing CSR activities, explains the concept of "stakeholders", stresses the importance of communication of CSR activities and finishes with perception of social responsibility by individuals and companies. The practical part introduces specific international company, Danone. This part presents Danone CSR projects on the global and local level and analyses the perceptions of CSR activities of Danone by company employees. The final part summarizes achieved knowledges while writing thesis and fulfillment of the objectives of the thesis.
Klíčová slova:
CSR; Danone; komunikace; společenská odpovědnost firem; stakeholders; zdraví; životní prostředí; communication; Corporate Social Responsibility; CSR; Danone; environment; health; stakeholders
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28567