Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Palečková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl definovat HR marketingovou strategii společnosti GE Aviation Czech, a to za pomoci výzkumů provedených mezi zaměstnanci společnosti, studenty odborných technických SŠ a VŠ a monitoringu publicity společnosti a jejích konkurentů z hlediska lidských zdrojů. Teoretická část nejprve definuje podstatná HR marketingová východiska, která jsou následně rozvíjena prakticky v analytické části práce. Výsledkem je návrh takových marketingových aktivit a kanálů, které mohou významně přispět ke zvýšení efektivity náboru zaměstnanců ve společnosti. Definovaná HR marketingová strategie je doplněna o základní finanční rozdělení nákladů potřebných pro nastavení jednotlivých aktivit. Některé z nich byly v průběhu zpracování práce reálně implementovány, proto je práce doplněna o vyhodnocení jejich efektivity z hlediska návštěvnosti kariérních webových stránek a ohlasu jednotlivých kandidátů o zaměstnání ve společnosti.
Current Trends in Corporate Social Responsibility
Šimčíková, Eunika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat aktuální trendy v CSR. Teoretická část práce se věnuje vývoji problematiky CSR, základním koncepčním přístupům, motivaci firem k společensky odpovědnému podnikání a dominantním globálním trendům. Praktická část má za cíl zhodnotit relevanci CSR trendů pro jednu z největších firem světa General Electric.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.