|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
|
| |
|
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
|
| |
|
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
|
|
Návrh komunikačního mixu podniku
Mokrušová, Libuše ; Janošík, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnikatele Ing. Petra Janošíka. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, vysvětleny základní marketingové pojmy a rozebrán komunikační mix. Práce analyzuje současný komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje vylepšení stávajícího komunikačního mixu, které povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu.
|
|
On-line marketing communication
Kollár, Jan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on marketing communication of EXE Jeans shop which is a retail store with many branches over Czech Republic. In the first part, there will be covered and explained theoretical foundations which are closely connected to the topic that I am working on and the second, practical part furthermore includes analysis of the current state in the selected company, its environment, and possible improvements in recommendations part which are the main objective.
|
|
Návrh na vylepšení komunikační infrastruktůry gymnázia
Konečný, Martin ; Martin,, Lonský (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu projektu, který má za úkol zlepšit online komunikaci na gymnáziu za použití projektového managementu a managementu změny. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti projektového managementu a managementu změny. Analýza současného stavu je provedena převážně pomocí strategické analýzy. Praktická část obsahuje sestavení logického rámce, analýzy rizik, rozpočet atd. Zabývá se také výběrem a návrhem konkrétního IT řešení. Závěr shrnuje celý projekt a popisuje přínos projektu.
|
| |
|
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
|