Název: On-line marketingová komunikace
Překlad názvu: On-line marketing communication
Autoři: Kollár, Jan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: communication mix; environmental analysis.; marketing; marketing communication; marketing mix; online communication; analýza prostředí; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online komunikace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200238

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-563629


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet