Název:
Návrh komunikačního mixu podniku
Překlad názvu:
The Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Mokrušová, Libuše ; Janošík, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnikatele Ing. Petra Janošíka. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, vysvětleny základní marketingové pojmy a rozebrán komunikační mix. Práce analyzuje současný komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje vylepšení stávajícího komunikačního mixu, které povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu.
This bachelor thesis deals with proposal of communication mix for self-employed person Ing. Petr Janošík. The theoretic part deals with the definitions of marketing, basic marketing terms and communication mix. Thesis analyses curent communication mix, competition and environment, and proposes improvement of contemporary communication mix, which improves the market position and competitiveness.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; online chat; online komunikace; communication mix; Marketing; online chat; online communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34355