Název: Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Communication Strategy and Proposals for Improvement in a Selected Company
Autoři: Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online komunikace; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; online communication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246288

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619019


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet