Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv virálních trendů sociální sítě TikTok na kosmetický průmysl
Miroškina, Marija ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv TikToku na šíření beauty trendů a jejich dopad na nákupní chování uživatelů. Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak mohou virální videa na TikToku formovat spotřebitelské návyky a vnímání kosmetických produktů, s důrazem na to, jak kosmetické značky mohou strategicky využívat tyto trendy ve svůj prospěch. Teoretická část poskytuje přehled o vzniku a vývoji, algoritmu a uživatelích této sociální sítě, zatímco praktická část se zaměřuje na analýzu virálních videí na TikToku a jejich vliv na spotřebitelské preference, zejména mezi uživateli generace Z. Výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření odhalil, že organické trendy mohou být pro značky efektivnější než tradiční reklamy a že značky, které se přizpůsobují aktuálním trendům, dosahují většího zájmu ze strany uživatelů. Mezi nejpopulárnější kosmetické trendy na základě dotazníku patří "clean girl aesthetic," "glass skin," a makeup ve stylu známých filmů a seriálů. Zjištění ukazují, že tyto trendy nejenže posilují vnímání značky, ale také přímo ovlivňují nákupní rozhodování, což naznačuje, že TikTok je klíčovým kanálem pro marketingovou komunikaci kosmetických značek, zejména těch, které jsou zaměřené na mladší cílovou skupinu. Práce zdůrazňuje důležitost kontinuálního monitorování a adaptace na trendové změny...
Marketing communication as a factor influencing the purchase of OTC medicines in Slovakia and the Czech Republic
Mihálová, Petronella ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou a spotrebiteľským správaním v kontexte voľnopredajných liekov. Cieľom práce je definovať faktory, ktoré ovplyvňujú nákup voľnopredajných liekov u slovenských a českých spotrebiteľov. V teoretickej časti práca definuje základné pojmy z oblasti marketingovej komunikácie a farmácie a predstavuje slovenské a české zákony o liekoch a liečivách a zákony o reklame. Práca predstavuje jedny z najpodstatnejších výskumov z oblasti spotrebiteľského správania v kontexte farmaceutických produktov a formuje tým základné faktory, ktoré spotrebitelia berú do úvahy pri kúpe voľnopredajných liekov. Za pomoci prieskumov definuje informačné zdroje Slovákov a Čechov a rovnako aj kanály, resp. sociálne médiá, ktoré najviac využívajú. V analytickej časti práca ponúka obsahovú analýzu marketingovej komunikácie voľnopredajného lieku Detralex na slovenskom trhu a demonštruje tým, akým spôsobom, prostriedkami či kanálmi sa marketingová komunikácia snaží ovplyvňovať zmýšľanie spotrebiteľov. Obsahová analýza sa opiera o informácie z rozhovoru s projektovou manažérkou lieku Detralex na slovenskom trhu. Pomocou vlastného výskumu formou dotazníka práca definuje faktory, ktoré ovplyvňujú slovenských a českých spotrebiteľov pri kúpe voľnopredajných liekov, definuje najúčinnejšie...
Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z Cíle: Hlavním cílem této práce je provést identifikaci způsobu vnímání kampaní firmy Adidas vybranými zástupci generace Z, jež studují na vybraných fakultách Univerzity Karlovy. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita nejprve kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníkového šetření. Tato metoda byla podpořena realizací ohniskových skupin se zástupci z vybraných fakult za účelem zajištění dalších dat či objasnění fenoménů vzniklých na základě analýzy získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledky: Výzkum práce potvrdil existenci rozdílů ve vnímání kampaní značky Adidas mezi studenty FSV UK a FTSV UK. Zanalyzované výsledky týkající se hodnot charakterizující generaci Z z obou provedených šetření sice reflektují hodnoty vybrané na základě literární rešerše pro celou generaci Z, ale pro každé zástupce z vybraných fakult jsou zastoupena v jiné míře. Za sdílené hodnoty se na základě výsledků dá považovat sport jako forma zábavy, zájem o udržitelnost či důraz na důležitost duševního zdraví. Respondenti však velmi odlišně vnímají kampaně zaměřené na tématiku LGBT+ komunity. Vybrané kampaně obsahující hodnoty reprezentující generaci Z mezi zástupci z vybraných fakult spíše zaznamenány nebyly. Výsledky dále poukázaly na neefektivní...
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
KULÍK, Ondřej
Diplomová práce s názvem "Návrh a realizace v-obchodu s automatickým rozpoznáváním velikosti" se zabývá implementací moderní technologie pro virtualizaci virtuálního obchodu s obuví. Hlavním cílem této práce je analyzovat potřeby spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík a navrhnout virtuální obchod s obuví v prostředí programu Resonite tak, aby byly co nejefektivněji uspokojeny potřeby spotřebitelů. Literární rešerše tvoří teoretický základ, jehož součástí je vymezení pojmu spotřebitelské chování a virtuální realita. Spotřebitelské chování je ovlivněno faktory nákupního chování a modely nákupního chování. Pro efektivní využívání virtuální reality spotřebitelem je potřeba pořízení virtuálních nástrojů a technologií. V neposlední řadě literární přehled popisuje programy používané pro modelování virtuálního obchodu. Praktická část obsahuje analýzu a identifikaci potřeb spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík. K vybavení virtuální prodejny slouží aplikace Polycam, pomocí které byly vytvořeny 3D modely nabízených produktů. Virtuální obchod BIGHORN je zpracováván prostřednictvím programu Resonite pro tvorbu virtuálního prostředí. Virtuální obchod nabízí spotřebitelům možnost rozpoznat velikost obuvi, prozkoumání a vyzkoušení obuvi, získání informací o dostupnosti, přidat obuv do košíku, dokončit objednávku a navrhnout obuv s vlastním designem. V závěru praktické části je popsán postup realizace virtuálních scén, které spotřebitelům umožní výše uvedené služby a postup pro spotřebitelské chování uvnitř virtuálního obchodu.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.