Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,657 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Marketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIME
Soukup, Richard ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Influencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....
Strategická komunikace kulturních akcí královského města Písek v poslední dekádě (2012-2022)
Kuchařová, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem diplomové práce byla analýza a interpretace komunikování kulturních akcí vybraného města v daném časovém období od roku 2012 do roku 2022 a průzkum veřejného mínění o kultuře probíhající ve městě Písek. Teoretická část práce se zaměřuje na definování základních pojmů souvisejících s marketingovou a strategickou komunikací a na jejich využití v rámci komunikace měst a obcí. Praktická část analyzuje strategickou komunikaci města v daném časovém horizontu pomocí komparativní analýzy. Součástí je také dotazníkové šetření mezi obyvateli města týkající se spokojenosti s komunikačními a propagačními aktivitami.
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Nováková, Anežka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Marketingová strategie značky GOODIE
Syroťuková, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou moderní komunikační strategie v dynamickém světě marketingu, kde rychlá digitalizace a proměnlivé chování spotřebitelů vyžadují neustálou adaptaci. Konkrétně se práce zaměřuje na českou značku Goodie, která je známá svým závazkem ke zdraví, kráse a udržitelnosti. Bakalářská práce hodnotí tradiční marketingové metody, zároveň přináší nové poznatky a významné proměny těchto přístupů. Teoretická část se ponořuje do marketingové strategie a strategického plánování, pečlivě zvažuje jednotlivé fáze plánování a výběr vhodných analytických metod pro praktickou aplikaci strategie. Dále diskutuje o systematizaci marketingových strategií, což vede k výběru konkrétní komunikační strategie. Tato sekce rovněž identifikuje a hodnotí aktuální trendy, které dnes přetvářejí marketingovou komunikaci. Praktická část začíná metodologií a pokračuje fázemi strategického plánování na základě teoretických poznatků. Cílem je poskytnout značce Goodie komunikační strategii založenou na teoretických znalostech a datech z marketingové situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřeného na chování spotřebitelů, vnímání značky a dopad aktuálních...
Komunikační aktivity neziskového festivalu Budějovický Majáles
Vančata, Petr ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu komunikačních a propagačních aktivit největšího neziskového festivalu v České republice, Budějovického Majálesu. Konkrétně se věnuje především identifikování pozitivních i negativních aspektů komunikace s cílem zhodnotit, jak nejefektivněji oslovit cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část obsahuje vymezení marketingových aktivit a představení Budějovického Majálesu. Praktická část dále navazuje analýzou komunikace vybraných ročníků festivalu a interpretací rozhovorů s návštěvníky a organizátory festivalu, kteří hodnotili jejich marketingové strategie. Obě skupiny i přes zdánlivě zhoršenou rozpoznatelnost kvitovaly podobu vizuálů, které festival každoročně výrazně obměňuje. Rozdíly se u skupin objevily v rámci vnímání důležitosti komunikačních témat festivalu, kdy pro návštěvníky byla nejdůležitější atmosféra, osobní zkušenost a kvalita programu. Organizátoři vyzdvihovali atraktivitu nadstavbových aktivit festivalu a inovativních prvků v komunikaci.
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.
Rozdíly v komunikaci a propagaci východních a západních esportových organizací na příkladu G2 Esports a T1
Bušek, Frederik ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace západních a východních esportových organizací s důrazem na dva přední týmy, G2 Esports a T1 jako zástupce každého regionu. Hlavním cílem práce bylo porozumět a popsat, jak tyto organizace přizpůsobují své marketingové strategie, aby co nejvíce rezonovaly s kulturně rozdílnými fanouškovskými základnami. V rámci výzkumu byly využity kvalitativní i kvantitativní metody, včetně analýzy obsahu na sociálních sítích a rozhovory se zástupci týmů spjatých s jejich strategickou komunikací. Práce odhalila, že zatímco G2 Esports upřednostňuje neformální a humorně laděnou komunikaci, T1 se soustředí na profesionalitu a kvalitu obsahu. Tato práce zdůrazňuje, že pochopení kulturních nuancí je klíčové pro úspěšnou globální komunikaci a může významně přispět k lepšímu zapojení fanoušků a k růstu esportových značek v mezinárodním měřítku. Výsledky práce nabízejí postřehy a doporučení pro esportové týmy, jak efektivně oslovit a udržet si globální publikum v konkurenčně saturovaném esportovém prostředí.
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,657 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.