Název: Marketingová komunikace značky GolfDigest C&S
Překlad názvu: Marketing communication of the GolfDigest C&S brand
Autoři: Fridrich, Viktor ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: golf; GolfDigest; marketingová komunikace; časopis; golf; GolfDigest; magazine; marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191382

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622214


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet