Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza protikuřáckých kampaní
Nejezchlebová, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojmenovaná Analýza protikuřáckých kampaní jedná o způsobu komunikace kampaní proti kouření v různých zemích světa a jejich srovnání. Cílem práce je analyzovat způsob a efektivitu komunikace těchto kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o sociálním marketingu obecně a legislativních opatřeních v problematice kouření. V praktické části jsou představeny již proběhlé kampaně ve světě, konkrétně na Slovensku, v Austrálii, USA, Indii a Francii se zvláštním důrazem na Českou republiku s následným srovnáním kampaní a jejich komunikačních prostředků. Součástí praktické části je i dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje respondentů k opatřením proti kouření a jejich názor na efektivitu kampaní, a zda vůbec kampaně proti kouření mohou ovlivnit kuřáky a donutit je s kouřením skončit.
Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě
Křížová, Ilona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s tématem Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě pojednává o účinnosti komunikace kampaně s veřejností. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociální kampaní, na představení problematiky chudoby a způsobu boje proti chudobě ve světě a představení kampaně Česko proti chudobě. V praktické části jsou porovnány způsoby komunikace a použité prvky některých evropských sociálních kampaní bojujících proti chudobě s komunikací a prvky kampaně Česko proti chudobě. Pomocí průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření zároveň zjišťuje, zda existuje povědomí veřejnosti o kampani, dále prostřednictvím jakých komunikačních médií se o kampani nejčastěji dovídá, jestli se lidé nějakým způsobem zapojují do kampaně a věří v její smysl, a zároveň zda se česká společnost o samotnou problematiku chudoby zajímá.
Využití emocí strachu v sociálním marketingu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Využití emocí strachu v sociálním marketingu" se zabývá zjištěním vhodné míry strachu v sociálních kampaních, které se snaží změnit postoje a chování lidí. Teoretická část definuje základní terminologii z oblasti marketingové komunikace, sociální psychologie a srovnává realizované studie na danou tematiku. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, který porovnával reakci účastníků experimentu na různé intenzity strachu. Zjištěné výsledky byly srovnávány nejen mezi odlišnými intenzitami použitého strachu, ale byly analyzovány i postoje žen a mužů. Závěrečná část práce interpretuje dosažené výstupy a navrhuje další postupy v této oblasti.
Vnímání sociálních kampaní mezi českými spotřebiteli
Bláhová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sociálním marketingem a tím, jak jsou sociální kampaně vnímány mezi českými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny základní principy sociálního marketingu, jeho specifické rysy, vývoj, témata kampaní, také je zde vymezena sociální reklama. Dále jsou v této části zmíněny příklady tří českých sociálních kampaní, které jsou využity ve výzkumu v praktické části. Ta má za cíl zjistit povědomí a vnímání sociálního marketingu a vliv kampaní na chování mezi českými vysokoškolskými studenty. Ke splnění tohoto cíle je využita analýza primárních dat získaných internetovým dotazníkem, který zjišťuje, zda sociální kampaně ovlivňují chování obyvatel ČR.
Multifunkční marketingový význam výtvarného projektu
Nestrojilová, Daniela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových souvislostí a společenských dopadů kulturního a výchovného projektu, realizovaného občanským sdružení, či jinou neziskovou organizací. Práce v sobě zahrnuje pojmy jako například event marketing, sociální marketing a jiná, k praktické části potřebná vysvětlení. Diplomová práce pojednává z praktického hlediska o fázích projektu, při čemž popisuje první fázi, která byla již uskutečněna, a předkládá návrh na realizaci dvou zbylých fází, které se plánují uskutečnit na podzim roku 2011. Tento projekt je zajímavý tím, že se v něm prolíná aspekt výchovný a kulturní s dosažením obecně prospěšného cíle. Nakonec je zde uvedena analýza tzv. sondy do spotřebitelského vnímání, a to na základě požadavků sponzora projektu.
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.
Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Analýza náborové kampaně - Policie ČR
Randa, Miloslav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce na téma - Analýza náborové kampaně Policie České republiky "Pomáhat a chránit" - je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingového mixu a komunikace, sociálního marketingu a sociální reklamy. Praktická část se zabývá popisem Policie České republiky a dále je provedena analýza kampaně "Pomáhat a chránit" (představení příčin, financování, podoba komunikačních kanálů). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit změnu vnímání tváře policie českou veřejností. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Čejková, Miroslava ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kristlová, Monika (oponent)
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Komunikační strategie neziskových organizací
Doležalová, Klára ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se soustředí na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejprve definuje neziskový sektor, způsob jeho financování, poté přechází k marketingu těchto organizací. V praktické části se řeší postoj lidí k neziskovým organizacím a jejich komunikaci a analyzuje komunikaci vybrané neziskové organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.