Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu" vysvětluje vztah zákazníka se značkou pohledem nové teorie, která rozšiřuje stávající znalosti zapojování značek do lidského sebepojetí. Cílem práce je vytvoření profilů představitelů, rozlišených dle teorie BESC na nízkou a vysokou úroveň, pomocí individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část definuje postupně identitu značky, sebepojetí a jejich vzájemné spojení. Na tyto kapitoly navazují popisy kvantitativních studií, které shrnují základní poznatky o teorii BESC. Praktická část analyzuje hloubkové rozhovory, charakterizuje jednotlivě obě skupiny a posléze je porovnává mezi sebou. Závěr práce srovnává výstupy kvantitativního výzkumu s výzkumem kvalitativním, a současně formuluje výše zmíněné profily doplněné o manažerská doporučení pro využití teorie BESC v reálné marketingové praxi.
Využití emocí strachu v sociálním marketingu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Využití emocí strachu v sociálním marketingu" se zabývá zjištěním vhodné míry strachu v sociálních kampaních, které se snaží změnit postoje a chování lidí. Teoretická část definuje základní terminologii z oblasti marketingové komunikace, sociální psychologie a srovnává realizované studie na danou tematiku. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, který porovnával reakci účastníků experimentu na různé intenzity strachu. Zjištěné výsledky byly srovnávány nejen mezi odlišnými intenzitami použitého strachu, ale byly analyzovány i postoje žen a mužů. Závěrečná část práce interpretuje dosažené výstupy a navrhuje další postupy v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.