Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,153 záznamů.  začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ceny stavebních prací na vybraném stavebním objektu
Bartal, Jakub ; Labudek, Lukáš (oponent) ; Labudek, Lukáš (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
V této bakalářské práce bude řešená problematika tvorby cen a rozpočtů v stavebnictví. První část je věnovaná k seznámení se s terminologií, souvisící s tvorbou cen ve stavebnictví. Zde je zmíněný i teoretický postup pro tvorbu rozpočtů a kalkulací. Druhá část je věnovaná praktickému řešení dané problematiky, kde se sestavuje rozpočet na rekonstrukci administrativně – společenského centra v obci Unín. Nejprve bude definovaný současný stav objektu a následně ty časti objektu, kterých se rekonstrukce dotkne. Na základě projektové dokumentace a osobní obhlídky budou sestaveny 3 verze rozpočtů. Jako první bude vytvořený rozpočet v českých cenách, v programu Kros 4 a následně rozpočet v slovenských cenách, v programu Cenkros 4. Rozpočty budou mezi sebou porovnány a výhodnější rozpočet se dále bude optimalizovat, aby celková suma na rekonstrukci byla co nejnižší. Upravená verze rozpočtu bude následně porovnaná s oficiálním rozpočtem a stanoví se nejvýhodnější ponuka.
Finanční hodnocení investičního projektu
Stejskalová, Kateřina ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finančním hodnocením investičních projektů. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se věnuje metodám hodnocení investičních projektů, analýze trhu a marketingovým strategiím a rizikům. Druhá část, praktická, je pak aplikací metod a postupů (uvedených v části teoretické) na fiktivní kavárnu Cimra. Součástí je popis projektu, finanční plán, zjištění hodnoty tohoto podniku a analýza rizik s projektem spojených.
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...
Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
Sedláčková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy trhu s basketbalovým vybavením navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Výsledky výzkumu této bakalářské práce je nejen návrh na zlepšení, který by měl zajistit lepší postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením, ale také pro samotné vyhodnocení značky. Tento návrh by měl mít možnost uskutečnění v reálném světě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny
Veselá, Kateřina ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování problematiky mezinárodních přestupů profesionálních hráčů fotbalu a ledního hokeje a rozbor jednotlivých aspektů hráčských přestupů, hodnoty hráče a jeho tržní ceny. Metody: Při tvorbě práce byla pro zpracování dostupných dat použita metoda deskripce a teoretické reflexe. Pro zisk dalších informací potřebných pro práci byla využita metoda rozhovoru. Výsledky: Práce obsahuje soubor poznatků publikovaných v dostupné literatuře týkající se daného tématu, který spolu s informacemi získanými pomocí řízených rozhovorů s experty v oblasti sportu tvoří východisko pro lepší objasnění principů transferového trhu hráčů. Práce blíže zpracovává faktory ovlivňující přestupní částku. V práci je diskutován dostupný model oceňování hráčů, zejména jeho využitelnost v praxi. Přínosem diplomové práce je ucelený přehled o hráčských přestupech a tvorbě přestupní částky hráčů. Klíčová slova: fotbal, lední hokej, oceňování hráčů, hodnota hráče, přestupní částka, cena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...
Price Elasticity of Alcohol Demand: A Meta-Analysis
Fanta, Nicolas ; Havránek, Tomáš (vedoucí práce) ; Zeynalov, Ayaz (oponent)
Vlastní cenová elasticita je považována za jeden z klíčových faktorů k vysvětlení poptávky po alkoholu. Odhadů bylo vypočítáno už mnoho, ale analyzovalo je jen několik prací. Cílem této meta-analýzy je prozkoumat možné vlivy publikační selektivity v literatuře věnující se alkoholu. Úvodní část popisuje jednotlivé druhy elasticit a způsoby výpočtu. V této práci je odhadována takzvaná původní elasticita, aby se ukázalo, jak je vlastně poptávka po alkoholu elastická. Jelikož existuje mnoho způsobů odhadování elasticit, je také zkoumáno, jestli rozdílné přístupy k odhadování vedou k odlišným výsledkům. Použití nejnovějších meta-analytických nástrojů vede k výrazně odlišným výsledkům, než přináší předchozí meta- analýzy. Odhadovaná původní elasticita přináší nové důkazy o tom, že poptávka po alkoholických nápojích by mohla být dokonale neelastická. Objevují se dále důkazy potvrzující výskyt publikační selektivity a ukazuje se také, že platí i hypotéza ekonomického cyklu.
Social Costs and Benefits of Czech Beer Industry - Optimal Taxation
Lajksnerová, Zuzana ; Janda, Karel (vedoucí práce) ; Macek, Petr (oponent)
Zuzana Lajksnerová, 2013/2014 Bachelor thesis: Social Costs and Benefits of Czech Beer Industry - Optimal Taxation Abstrakt Tato práce se zabývá analýzou pivovarnictví v České republice, podrobně popisuje strukturu průmyslu včetně jeho nedávného vývoje a zkoumá sociální a ekonomický vliv pití piva na celou společnost. Cílem je empiricky odhadnout optimální úroveň zdanění piva, která by vyrovnávala společenské náklady a zisky plynoucí z jeho produkce. Za tímto účelem je použit model, který kromě vyrovnání těchto externality zohledňuje také rozvahy o fiskální politice, protože předpokládané zvýšení daní ovlivní i jiné oblasti vládní politiky jako jsou výdaje za zdravotnictví a daň z příjmu. Výsledky analýzy pro většinu souborů parametrů ukazují, že současná úroveň zdanění piva je pod svojí optimální úrovní a že fiskální složka významně ovlivňuje výslednou úroveň daně.
Deflation and Its Implications for Macroeconomic Stability in Europe
Gorobetchi, Marina ; Ryska, Pavel (vedoucí práce) ; Kočenda, Evžen (oponent)
The subject of this thesis is the relationship that exists between deflation and the macroeconomic stability of the economy. Much literature has been published on this topic, but there is still a dearth of quantitative research based on strong empirical work. In the present work I have used a set of large panel data composed of 18 countries over 34 years in order to analyze the relationship between changes in inflation and output growth in a more complete and rigorous fashion. I use 3 different econometric models, namely fixed effects, random effects and the generalized method of moments. I chose these models in order to more appropriately examine the contemporaneous and lagged correlation between prices and output of countries. I also introduced foreign direct investment as a control variable to avoid the presence of potential bias. The empirical work presented in this paper leads to several findings. First, there is an insignificant relationship between a country's GDP growth and its deflation rate. Second, the relation between inflation and GDP growth is significant, and this relation becomes even positive when the econometric model is conducted on the data excluding outliers. Third, FDI positively contributes to and is partly responsible for the level of economic growth of the countries...
Marketingový mix tenisového klubu Sparta Praha
Branišová, Jana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného marketingového mixu a jejím hlavním cílem je, na základě informací získaných prostřednictvím dotazníku, navrhnout doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část popisuje marketingový mix jako pojem a vysvětluje jeho činnost v oblasti sportu. Metodická část popisuje použité metody. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu tenisového klubu Sparta Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,153 záznamů.   začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.