Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava
Fančovičová, Kristína ; Med, Daniel (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, sociálních sítí, webových stránek a podobně. Také pozorování a polostrukturované rozhovory s předsedou klubu a s atletickými trenéři. Výsledky: Výsledkem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu AŠK Slávia Trnava a kroky, které by mohly vést k její zlepšení v blízké budoucnosti. Klíčová slova: marketing, atletika, komunikační mix, kvalitativní výzkum
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun a návrhy jejich zlepšení
Masopust, Petr ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun návrhy jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na změny v marketingových aktivit hokejového klubu HC Orli Lanškroun také navrhnout nové marketingové aktivity aplikovatelné tomto hokejovém klubu. Analýza marketingových aktivit na základě silných a slabých stránek, monitoring sociálních sítí a webových stránek pro zjištění nedostatků na těchto internetových platformách, interview p získání podrobných informací z prostředí hokejového klubu. Výsledky: Výsledkem analýz jsou zjištěné nedostatky v marketingových aktivit a v této návaznosti jejich navrhnuté změny pro vybrané skupiny zákazníků: rozšíření nabídkového využití direct marketingu při dojednávání sponzorství, získání pracovníka pro oblast sponzorství, návrhy v cenové oblasti pro fanoušky, zvýšení propagace klubu, zlepšení prostředí pro fanoušky, upravení akce "Pojď hrát hokej", poskytování vybavení pro starší hráče, zlepšení zázemí pro sportovce, změny v webových stránek a sociálních sítí, návrh třech nových marketingových aktivit aplikovatelných v tomto klubu (soutěže pro fanoušky, sponzorské strán Klíčová slova: Marketingový mix, komunikační mix, HC Orli Lanškroun, sponzoring, interview, sociální sítě, webové stránky
Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Kukačka, Lukáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Ponikelský, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza vývoje medializace florbalu v České televizi, a to především v letech 2012-2019 na sportovním kanálu ČT sport. Dílčím cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěže mužů - Superlize florbalu, členové výkonného výboru Českého florbalu. Rozhovory se zaměstnanci České televize mají objasnit příčiny výkyvů ve vysílání. Metody: V bakalářské práci jsou použity kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu. Ke zjištění vývoje medializace florbalu v České televizi je použita kvantitativní obsahová analýza interních dat poskytnutých Českou televizí. Pro hodnocení vnímání této medializace ze strany sportovních klubů a výkonného výboru byla použita metoda kvalitativního elektronického dotazování. Kvalitativní metoda rozhovoru se zaměstnanci České televize byla použita ke zjištění výkyvů ve vysílání florbalu. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na programu ČT sport se mezi roky 2012-2019 mírně zvětšil, neplatí to ale o letech 2015 a 2019. Na medializaci florbalu má vliv tak významná akce, jako je mistrovství světa či od roku 2012 zavedené Superfinále. Nejvíce prostoru se dostává nejvyšší soutěži mužů. Výkonný výbor Českého florbalu a jednotlivé kluby Superligy florbalu pociťují...
Management of major orienteering events
Lavičková, Michaela ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Management významných akcí v orientačním běhu Cíl: Hlavním úkolem této práce je definovat a shrnout základní manažerské metody a principi důležité k úspěšnému zorganizování významných sportovních akcí se zaměřením na orientační běh. Práce si zároveň klade za cíl popsat metody detailněji a přiblížit je potencionálním organizátorů významných akcí v orientačním běhu a tím jim napomoci přinést profesionalitu do pořádání akce a všeho s tím spojeného. Metody: V této práci byl pro sběr a analýzu dat zvolen smíšený výzkum. Data o akcích byla sbírána pomocí elektronického dotazníku, analyzována pomocí základních statistických metod, jako průměr, modus, medián, korelace a poté zobrazena pomocí grafů. Korelace byly kriticky vyhodnocené i na základě logiky závislosti dvou proměnných. Výsledky: Výsledky ukázaly, že zásadní vliv na úspěch jakékoliv akce v orientačním běhu má organizační výbor - jeho spokojenost, oddanost a koherence. Přestože členové organizačních komisí často neměli žádné speciální vzdělání v oboru managementu sportovních akcí, léta pořádání národních a oblastních akcí jim daly dostatek zkušeností, aby byli schopni úspěšně, vzhledem k jejich vlastním dílčím cílům, uspořádat i akci nadnárodního významu. Klíčová slova: Dotazník, organizace, výzkum, světový pohár, významné akce, faktory...
Využití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby
Holomková, Kristina ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...
Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect
Rumlová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...
Typologie zákazníků českých sázkových společností
Med, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kunzmann, Lucia (oponent)
Název: Typologie zákazníků českých sázkových kanceláří Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření typologie současných zákazníků českých sázkových kanceláří. Metody: Pro získání výsledků byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí elektronického i osobního dotazování. Základní soubor byl tvořen všemi sázejícími v České republice a výběrový soubor 210 respondenty. Ti byli zastoupení jak zákazníky, kteří sází online prostřednictvím počítače, přes aplikaci, tak i těmi z kamenných poboček. Sběr dat trval po dobu dvou týdnů. Výsledky: Výsledky setření jsou uvedeny v kapitole analytická část. Jsou zdrojem pro syntetickou část, ve které pomocí matematicko- popisných metod byli zákazníci sázkových kanceláří rozděleni do tří typů a stručně popsány jako Počítač, Aplikace a Kancelář. Klíčová slova: Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkum.
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.