Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 301 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako nástroj současného marketingu
Kononova, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím sociálních sítí v marketingu. Cílem práce je analyzovat přínos tohoto moderního prostředí pro podnikání a zhodnotit jeho budoucí potenciál. Teoretická část představuje zmapování pozice sociálních sítí v marketingu, možnosti implementace moderních nástrojů do této netradiční platformy a poskytuje přehled o hlavních výhodách a nevýhodách, plynoucích ze specifických charakteristik komunitních portálů. Praktická část obsahuje přehled současných a budoucích trendů na internetu a analýzu dvou dotazníkových šetření a rozhovoru s marketingovým ředitelem vybrané firmy ohledně SMM marketingu. Na základě těchto analýz je poté zpracován posudek důležitosti využití sociálních sítí v podnikání.
Blogování jako nástroj marketingové komunikace
Trtková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Předmětem bakalářské práce je představení blogů jako nástroje marketingové komunikace a jejich vlivu na nákupní chování čtenářů. Teoretická část představuje vývoj internetu a blogů jak v českém, tak mezinárodním kontextu. Dále představuji obecně přijímané charakteristiky a rozdělení blogů. Praktická část se zaobírá pohledem na blogy z optiky firem, samotných blogerů a jejich čtenářů. Pro její zpracování bylo použito rozhovorů se zástupci firem a blogerů a následně dotazníkového šetření, které se zaměřuje na pohled čtenářů. Na základě těchto šetření práce poskytuje doporučení pro další využívání blogů jako nástroje marketingové komunikace.
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Cenová strategie vybraného sportovního areálu
Hrouda, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vrbová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat současné ceny pronájmu hodin v tenisové hale s cenami stanovenými dle marketingové teorie. Teoretická část vychází z poznatků o marketingu služeb a poté se zabývá cenovou strategií a cenami obecně. Praktická část práce využívá postup pro stanovení cen produktů na příkladu tenisové haly. Doporučená cena vychází ze tří hlavních faktorů. Faktory jsou poptávka po produktu, náklady spojené s provozem tenisové haly a nejbližší konkurenti. V diplomové práci je využito dotazování, SWOT analýzy a dalších metody. V závěru praktické části je navržena nová cena, která již odpovídá výsledkům výzkumu. Kromě základní ceny pronájmu hodin v tenisové hale, jsou autorem práce navrženy další návrhy a doporučení v oblasti cen pro nadcházející sezónu.
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Šanová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rigerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním výzkumem, focus group, a dvěma kvantitativními, online dotazníky. Výsledky šetření jsou zpracovány a je vyvozena marketingová strategie, doporučeny komunikační kanály a provedena SWOT analýza a analýza konkurence.
Testimonial and influencer marketing
Kúdelková, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tématem diplomové práce je testimoniální a influencer marketing. Cílem této práce je zjistit, zda influencer (testimoniál) zvyšuje pravděpodobnost koupě produktu zdravé výživy u slovenských žen ve věkové kategorii 20-40 let, a také zda Peter Sagan jako testimoniál zvyšuje důvěryhodnost značky. Teoretická část se zabývá obecnou komunikací a představením testimoniálního a influencer marketingu, jejich kategoriemi a příklady. V praktické části téma práce je zasadené do prostředí zdravé výživy. Obsahuje příklad marketingové komunikace firmy, která využívá tento druh marketingu. Taktéž je vykonaný vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum.
Online marketing vybrané firmy
Lazareva, Ekaterina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je provést analýzu současného stavu firmy a jejích marketingových aktivit na internetu (využití SEO, PPC reklamy, aktivity na sociálních sítích, návštěvnost webu) zhodnotit jejich účinnost a adekvátnost zvolených postupů. Také zhodnotit, zda je zvolená strategie v souladu s podnikatelskými a marketingovými cíli firmy. V rámci práce je provedena analýza online komunikace konkurenčních firem na českém trhu. Na základě provedených analýz byly předloženy doporučení a návrhy na zlepšení efektivity nástrojů online marketingu.
Online marketing vybrané společnosti
Šnajdr, Radek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo vyhodnotit vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na dosažené výsledky online kampaně vybrané značky. Jednalo se online kampaň trvající necelé tři měsíce, jejíž jádrem byla spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně bylo zvýšení prodeje a obecné povědomí o značce. V první části jsem se zabýval jednotlivými nástroji komunikačního mixu z pohledu využití v marketingu a dále z pohledu měření jejich výkonnosti. V druhé části práce jsem nejprve analyzoval způsob, jakým značka s jednotlivými nástroji pracovala a následně jsem nástroje hodnotil podle stanovených kritérií, kterými byly zásah, interakce, návštěvnost a konverze. K hodnocení úspěšnosti jednotlivých nástrojů komunikačního mixu jsem využil jejich analytických nástrojů. Po vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu jsem navrhl doporučení pro další komunikaci značky v prostředí internetu. Největší vliv na dosažené výsledky kampaně měla sociální síť Facebook, která mezi ostatními nástroji jasně dominovala z pohledu všech kritérií.
Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o.
Dvořáková, Šárka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce pojednává o malé společnosti SkyTech Corporation s.r.o., která distribuuje na trh produkty z oblasti kosmetiky, dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a štětců na líčení. První část práce je část teoretická, která slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, konkurenci, sortiment a analýzy s nimi spojené. V praktické části je představena společnost SkyTech Corporation s.r.o., následuje zhodnocení jednotlivých značek a jejich rolí v sortimentu, distribuční kanály a krátká analýza konkurence. V závěru práce jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z analýz v předchozích kapitolách.
The impact of loyalty programs on customer loyalty
Ištvancová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mahdal, Miroslav (oponent)
Věrnostní programy jsou jedním z nástrojů, které slouží na vytváření zákaznické loajality. Cílem práce je proto zjistit, jestli věrnostní programy parfumérií a jejich spokojnost s nimi vplývají na loajalitu zákazníků. Teoretická rešerše sumarizuje dostupné poznatky o chování spotřebitelů, loajalitě a věrnostních programech. Analýza trhu parfumérií v ČR a obsahová analýza MML TGI poskytují dostatečné informace o zavedených věrnostních programech a o cílové skupině parfumérií. Praktická část ve formě dotazníkového šetření zkoumá jednotlivé výhody věrnostního programu a zákaznickou spokojnost. Na základě výsledků práce jsou v závěrečné části uvedené doporučení pro zefektivnění věrnostního programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 301 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Zamazalová, Martina
4 Zamazalová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.