Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Šanová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rigerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním výzkumem, focus group, a dvěma kvantitativními, online dotazníky. Výsledky šetření jsou zpracovány a je vyvozena marketingová strategie, doporučeny komunikační kanály a provedena SWOT analýza a analýza konkurence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.