Název: Online marketing vybrané společnosti
Překlad názvu: Online marketing of a chosen company
Autoři: Šnajdr, Radek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bubbletea; inlfuencer marketing; komunikační mix; komunitní marketing; online marketing; PPC reklama; bubble tea; communication mix; community marketing; influencer marketing; online marketing; PPC advertasing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70406

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358941


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet