Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cenová strategie vybraného sportovního areálu
Hrouda, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vrbová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat současné ceny pronájmu hodin v tenisové hale s cenami stanovenými dle marketingové teorie. Teoretická část vychází z poznatků o marketingu služeb a poté se zabývá cenovou strategií a cenami obecně. Praktická část práce využívá postup pro stanovení cen produktů na příkladu tenisové haly. Doporučená cena vychází ze tří hlavních faktorů. Faktory jsou poptávka po produktu, náklady spojené s provozem tenisové haly a nejbližší konkurenti. V diplomové práci je využito dotazování, SWOT analýzy a dalších metody. V závěru praktické části je navržena nová cena, která již odpovídá výsledkům výzkumu. Kromě základní ceny pronájmu hodin v tenisové hale, jsou autorem práce navrženy další návrhy a doporučení v oblasti cen pro nadcházející sezónu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.