|
Právní jednání jednotlivých forem obchodních společností
Mahdal, Miroslav ; Zahradníčková, Marie (vedoucí práce) ; Plíva, Stanislav (oponent)
ZÁVĚR Tato práce se snažila podat ucelený pohled na problematiku právního jednání obchodních společností. Rozebírá přitom nejen současnou pozitivněprávní úpravu právního jednání jednotlivých forem obchodních společností, zakotvenou především v obchodním zákoníku, ale dotýká se taktéž historických a filosofických základů tématu, které vykládá spolu se základními výchozími pojmy - právním jednáním a obchodními společnostmi. Práce taktéž hledí do budoucna, a ukazuje, jak se problematika právního jednání obchodních společností změní v nejbližším období pod vlivem připravované rekodifikace soukromého práva. V rámci výkladu úpravy právního jednání obchodních společností dle českého právního řádu pak pojednává nejprve o právním jednání obchodních společností obecně, platném pro všechny formy obchodních společností, přičemž vychází ze základního dělení na přímé jednání statutárním orgánem a zastoupení. Po této části následuje podrobný výklad právního jednání jednotlivých forem obchodních společností, spojený zejména s problematikou statutárních orgánů jednotlivých obchodních společností. V rámci hodnocení současné právní úpravy je nutno začít koncepcí právní úpravy právního jednání obchodních společností a právnických osob vůbec. Ta nenavazuje na tradiční koncepci budovanou v našem regionu, vycházející z pojmu...
|
|
The impact of loyalty programs on customer loyalty
Ištvancová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mahdal, Miroslav (oponent)
Věrnostní programy jsou jedním z nástrojů, které slouží na vytváření zákaznické loajality. Cílem práce je proto zjistit, jestli věrnostní programy parfumérií a jejich spokojnost s nimi vplývají na loajalitu zákazníků. Teoretická rešerše sumarizuje dostupné poznatky o chování spotřebitelů, loajalitě a věrnostních programech. Analýza trhu parfumérií v ČR a obsahová analýza MML TGI poskytují dostatečné informace o zavedených věrnostních programech a o cílové skupině parfumérií. Praktická část ve formě dotazníkového šetření zkoumá jednotlivé výhody věrnostního programu a zákaznickou spokojnost. Na základě výsledků práce jsou v závěrečné části uvedené doporučení pro zefektivnění věrnostního programu.
|
|
Právní jednání jednotlivých forem obchodních společností
Mahdal, Miroslav ; Zahradníčková, Marie (vedoucí práce) ; Plíva, Stanislav (oponent)
ZÁVĚR Tato práce se snažila podat ucelený pohled na problematiku právního jednání obchodních společností. Rozebírá přitom nejen současnou pozitivněprávní úpravu právního jednání jednotlivých forem obchodních společností, zakotvenou především v obchodním zákoníku, ale dotýká se taktéž historických a filosofických základů tématu, které vykládá spolu se základními výchozími pojmy - právním jednáním a obchodními společnostmi. Práce taktéž hledí do budoucna, a ukazuje, jak se problematika právního jednání obchodních společností změní v nejbližším období pod vlivem připravované rekodifikace soukromého práva. V rámci výkladu úpravy právního jednání obchodních společností dle českého právního řádu pak pojednává nejprve o právním jednání obchodních společností obecně, platném pro všechny formy obchodních společností, přičemž vychází ze základního dělení na přímé jednání statutárním orgánem a zastoupení. Po této části následuje podrobný výklad právního jednání jednotlivých forem obchodních společností, spojený zejména s problematikou statutárních orgánů jednotlivých obchodních společností. V rámci hodnocení současné právní úpravy je nutno začít koncepcí právní úpravy právního jednání obchodních společností a právnických osob vůbec. Ta nenavazuje na tradiční koncepci budovanou v našem regionu, vycházející z pojmu...
|