Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing vybrané firmy
Lazareva, Ekaterina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je provést analýzu současného stavu firmy a jejích marketingových aktivit na internetu (využití SEO, PPC reklamy, aktivity na sociálních sítích, návštěvnost webu) zhodnotit jejich účinnost a adekvátnost zvolených postupů. Také zhodnotit, zda je zvolená strategie v souladu s podnikatelskými a marketingovými cíli firmy. V rámci práce je provedena analýza online komunikace konkurenčních firem na českém trhu. Na základě provedených analýz byly předloženy doporučení a návrhy na zlepšení efektivity nástrojů online marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.