Název:
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Překlad názvu:
Marketing strategy of education program Honors Academia
Autoři:
Šanová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rigerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním výzkumem, focus group, a dvěma kvantitativními, online dotazníky. Výsledky šetření jsou zpracovány a je vyvozena marketingová strategie, doporučeny komunikační kanály a provedena SWOT analýza a analýza konkurence.Diploma thesis deals with educational program of Honors Academia. The aim of the thesis is to set the marketing strategy of the program and to recommend suitable communication channels for marketing communication. The theoretical part deals with the marketing for education and services, with strategic management, namely with marketing strategy, tactics and analysis of internal and external environment. The pratical part consists of secondary research, one qualitative research, focus group, and two quantitative online questionnaires. The results of the survey are elaborated and marketing strategy is developed, marketing channels are reccomended and SWOT analysis and competition analysis are carried out.
Klíčová slova:
Honors Academia; marketing; strategie; vzdělávání; VŠE; education; Honors Academia; marketing; strategy; VŠE
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70488