Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The impact of loyalty programs on customer loyalty
Ištvancová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mahdal, Miroslav (oponent)
Věrnostní programy jsou jedním z nástrojů, které slouží na vytváření zákaznické loajality. Cílem práce je proto zjistit, jestli věrnostní programy parfumérií a jejich spokojnost s nimi vplývají na loajalitu zákazníků. Teoretická rešerše sumarizuje dostupné poznatky o chování spotřebitelů, loajalitě a věrnostních programech. Analýza trhu parfumérií v ČR a obsahová analýza MML TGI poskytují dostatečné informace o zavedených věrnostních programech a o cílové skupině parfumérií. Praktická část ve formě dotazníkového šetření zkoumá jednotlivé výhody věrnostního programu a zákaznickou spokojnost. Na základě výsledků práce jsou v závěrečné části uvedené doporučení pro zefektivnění věrnostního programu.
The assortment analysis of Kika business company
Ištvancová, Dominika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Luttmerding, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá společností Kika nábytek, která patří k jednomu z největších prodejců nábytku a bytových doplňků. Je zaměřená zejména na nákupní proces společnosti v propojení s marketingem a jeho marketingovou strategií. Zaobírá se ústředním problémem nákupního marketingu, volbou dodavatele, a následně jeho vplyvem na nabízený sortiment. Pomoci analýzy rozpoznává cenové odlišnosti mezi vybranými dodavateli a rozdílnosti v nákupu a prodeji mezi jednotlivými zástupci sortimentu čalouněných postelí z řadu boxspring.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.