Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Blogování jako nástroj marketingové komunikace
Trtková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Předmětem bakalářské práce je představení blogů jako nástroje marketingové komunikace a jejich vlivu na nákupní chování čtenářů. Teoretická část představuje vývoj internetu a blogů jak v českém, tak mezinárodním kontextu. Dále představuji obecně přijímané charakteristiky a rozdělení blogů. Praktická část se zaobírá pohledem na blogy z optiky firem, samotných blogerů a jejich čtenářů. Pro její zpracování bylo použito rozhovorů se zástupci firem a blogerů a následně dotazníkového šetření, které se zaměřuje na pohled čtenářů. Na základě těchto šetření práce poskytuje doporučení pro další využívání blogů jako nástroje marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.