National Repository of Grey Literature 31 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Proposal to Change the Marketing Communication of a Real Estate Agency
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor)
This thesis deals with a proposal to improve the marketing communication of a selected real estate agency with a primary focus on the preferences of Generation Z. The thesis is divided into three parts, the theoretical part focuses on marketing communication of services, generation Z, X and Y and the main features characterizing the real estate market. The analytical part focuses on the current situation of the selected real estate agency in the field of marketing communication, the analysis of the external and internal environment and qualitative research focusing on the preferences of Generation Z in choosing their own housing. In the proposal part, optimal changes in the field of marketing communication for the real estate agency are recommended on the basis of the analytical part.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (referee) ; Schüller, David (advisor)
Cieľom tejto práce je pochopiť, ako možno hackathony – tradične vedené pre rýchly vývoj softvéru a inovácie – bez problémov začleniť do online marketingovej komunikácie s cieľom zvýšiť angažovanosť a viditeľnosť značky alebo produktu. Diplomová práca predstavuje výskumnú štúdiu vypracovanú s cieľom zistiť význam hackathonov vo vývoji technologických a technologických spoločností. Diplomová práca vychádza zo zmiešanej metódy s použitím komplexného súboru prípadových štúdií, analýzy obsahu webových stránok a polovytvorených rozhovorov so zainteresovanými stranami, ktoré sú aktívne v hackathone, pričom sleduje ich pohľad na využitie hackathonov na obohatenie online marketingu. Výsledky ukázali výrazné zlepšenie zapojenia zákazníkov a viditeľnosti značky. Výsledky ukázali všestrannosť hackathonov pri poskytovaní dobrého marketingového materiálu a angažovanosti komunity. Záver vytvára rámec, ktorý si firmy môžu osvojiť, aby implementovali hackathony do marketingových aktivít, ktoré dokážu využiť ich potenciál pre marketing a podporu inovácií a zapájania komunity.
Proposal of Marketing Communications for Short-term Accommodation Provider
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
This master thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what its tools are and also compares theoretical knowledge with reality. It includes a proposal to improve marketing communication with a focus on online marketing communication for a short-term accommodation provider, which will lead to both greater profit and awareness of the short-term accommodation provider.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrane firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnost.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné online marketingové komunikace pro vybranou zemědělskou společnost. Její cílem je definování základních pojmů z řešené problematiky, analyzování interního a externího prostředí společnosti, jejich konkurence a navržení efektivního použití marketingových nástrojů v konkrétní firmě. Začátek práce je věnován definování základních pojmů z oblasti online marketingu. Práce dále charakterizuje nástroje online marketingu, které ve současnosti existují. Druhá část práce je věnována analýzám jako je SWOT, PEST, analýza konkurence, a jejich používání nástrojů online marketingu. Závěr práce tvoří návrhy pro online marketingovou komunikaci společnosti AGRO-REAL, s.r.o.
Marketing Communication
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Diploma thesis focus on online marketing communication of Reinto company. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part explain theoretical knowledge important for understanding the topic. The second part analyzes the current situation of the company and based on these analyzes there is a proposal for improvement of online marketing communications including budget, risk analysis, time schedule, RACI matrix and other recommendation.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu pandemie SARS-CoV-2 na marketingovou komunikaci firmy Foreigners s. r. o. v online prostředí. Teoretická část se věnuje všeobecným principům týkajících se míry významnosti různých typů digitálního marketing. Analytická část je složena z analýzy stávajícího stavu firmy, interní a externí analýzy firemního digitální marketingové komunikace a porovnání hodnot konkurenceschopnosti benchmarkingu. Výsledky jsou doplněné statistickými údaji z Google Analytics a rozdělěné odpovídajícím způsobem pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto výsledků byly navrženy vhodné způsoby zlepšení digitální marketingové komunikace firmy.
Marketing Comunication of Selected Company
Křivská, Adéla ; Zohrabyan, Hripsime (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
The bachelor’s thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what are his tools and it compares theoretical knowledge with reality. It contains suggestion to improve online marketing communication of selected company that will lead both to greater profit as well as to increase awareness of the company.
Sales Promotion and Advertising of Company
Svobodová, Anežka ; Havíř, David (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
The bachelor’s thesis focuses on the subject of online marketing communication of the company Sýry & Vína Večerka. It aims particularly at sales promotion and advertising. The thesis is based on the information described in the first, theoretical part of the thesis. The practical part examines and evaluates the current state of company, competing companies and at the end is supplemented by marekting research. Based on the obtained results from analyses, changes are suggested to adjust the online communication mix.
On-line marketing communication
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
The main purpose of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Hustopečská mandlárna s.r.o. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of the chosen topic. The following section is devoted to the analytical part, where analyses of the marketing mix and communication mix are performed, as well as the analyses of the microenvironment and macroenvironment. It also includes marketing research, which consists both of a qualitative and quantitative approach. Based on the findings of the research suggestions of on-line marketing communication tools are recommended to improve the communication of the company with the public.

National Repository of Grey Literature : 31 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.