Original title:
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Translated title:
Proposal of Marketing Communications for Short-term Accommodation Provider
Authors:
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
This master thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what its tools are and also compares theoretical knowledge with reality. It includes a proposal to improve marketing communication with a focus on online marketing communication for a short-term accommodation provider, which will lead to both greater profit and awareness of the short-term accommodation provider.
Keywords:
marketing; marketing communication; online marketing communication; marketing; marketingová komunikace; online marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178055