National Repository of Grey Literature 18 records found  previous11 - 18  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Project of the corporate design and its example of the company Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (advisor) ; Kubíček, Jovan (referee)
This thesis deals with company design. The goal is to explain all relevant aspects, especially from company design project point of view. Practical case study of realization of company design project in company Filamos s.r.o. is a part of this thesis. First part explains the term company design, discusses its introduction in a company, administration and its changes. It deals with this term also in context of company identity or image, especially its line up to information strategy. Second part deals with preparation and realization of company design project in company Filamos s.r.o. while practical part deals above all with methodology of this project. The output of the project, "Graphical manual" of the company Filamos s.r.o., is attached.
Corporate Design and its application on the real company
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Čejchan, Vlastimil (referee)
The subject of this diploma thesis is Corporate Design (company style), integrated visual style, one of the basic elements of Corporate Identity and its application on the real company. The goal of the theoretical part is to explain the meaning and importance of Corporate Design, one of the main means of visual communication. Within this context, thesis is elucidating connections and relationships between different concepts of integrated visual style. Thesis is describing basic constants and evolved parts of Corporate Design and clarifying principles of its creation and reasons leading to change. The practical part is concentrating on the creation of new company style for real company. The goal here is to offer integrated visual style for company ASV Nachod, Ltd. and to create graphical manual, which contains definitions of different company style's applications. The main benefit of the thesis is comprehensive view on integrated visual style, explanation of Corporate Design importance with his constituents and contexts of Corporate Identity. Other benefit lies in the proposal of new integrated visual style for company ASV Nachod, Ltd. and creation of graphical manual. Principles and processes stated are very important not only for small and middle range businesses interested in integrated visual presentation.
Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Firemní kultura ve společnosti T-mobile
Kosová, Zuzana ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Cílem mé bakalářské práce byl popis a zhodnocení firemní kultury ve společnosti T-Mobile. V teoretické části definuji firemní kulturu a popisuji prvky, které kulturu podniku ovlivňují a tvoří. Zmiňuji také vliv mezinárodního prostředí na firmu. V praktické části analyzuji podnikovou kulturu ve společnosti T-Mobile a hodnotím její prvky. Na závěr je vložen dotazník, který vyjadřuje názory zaměstnanců týkající se tohoto tématu.
Corporate Identity
Hatlapa, Tomasz ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Lahodná, Radka (referee)
The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilímová, Zuzana (referee)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.

National Repository of Grey Literature : 18 records found   previous11 - 18  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.