Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr: internetový portál
Jehlička, Marek ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Skopal, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský plán je příkladem startup projektu a jeho cílem je získat investici na vývoj, propagaci a počáteční fungování projektu. Klíčové pro tyto úvahy je analýza trhu, tzn., zda je trh v České republice dostatečně velký a schopný projekt uživit. Sociálně komunitní portál, který je předmětem podnikatelského plánu, se zaměřuje na relativně úzkou skupinu uživatelů, a to na maminky s malými dětmi, těhotné ženy, v širším kontextu i na rodinné příslušníky těchto uživatelů.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.