Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Od životní úrovně ke kvalitě života: posuny v posuzování a měření rozvoje společnosti po krizi z roku 2008 a jejich promítnutí do politických strategií západních států
Kopečný, Ondřej ; Potůček, Martin (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent) ; Hartl, Jan (oponent)
V této disertační práci se zabývám změnami v posuzování a měření kvality života a rozvoje po krizi z roku 2008 a promítnutím těchto změn do politických strategií západních států. Navazuji na veřejnou debatu i na řadu knih a odborných článků, jejichž autoři se zabývali příčinami krize, reakcí vlád a mezinárodních institucí na její projevy i jejími dopady na kvalitu života západní společnosti. Cílem mé práce je zjistit, zda dramatické události z podzimu 2008 vedly k významnější změně západní společnosti a jejích institucí, jak mnozí experti, politici i společenské osobnosti na počátku krize očekávali. V této souvislosti se zaměřuji nejprve na analýzu změn na straně institucí, při níž vycházím především ze studia strategických dokumentů, knih a sborníků publikovaných po krizi a částečně též z článků otištěných ve světových médiích. Dále se zaměřuji na analýzu společenských preferencí, ke které používám data o subjektivní kvalitě života sebraná v rámci European Quality of Life Survey. Výsledky analýzy institucí ukazují, že ekonomický růst je i po krizi nadále považován za hlavní podmínku rozvoje západních zemí. Určitý posun oproti situaci před krizí lze však spatřovat ve větším důrazu na rovnoměrnější distribuci přínosů růstu a rovněž ve větší pozornosti věnované dopadům růstu na životní prostředí. To...
Analýza vývoje volebních kampaní v České republice na případě voleb do Poslanecké sněmovny v letech 1996 a 2006
Antal, Stanislav ; Hartl, Jan (vedoucí práce) ; Bureš, Jan (oponent)
Tématem této práce je vývoj českých volebních kampaní. Konkrétně se v této práci věnuji volebním kampaním v roce 1996 a v roce 2006. Prošly české volební kampaně během těchto let takovým vývojem, abychom na ně mohli uplatňovat kritéria západních postmoderních kampaní? Jedním z těchto kritérií je koncept marketingově orientované strany. Autorkou tohoto konceptu je Jenifer Lees- Marshment. Lees-Marshment v současných kampaních definuje tři typy stran: stranu orientovanou na produkt, stranu orientovanou na prodej a marketingově orientovanou stranu. Marketingově orientovaná strana se liší tím, že svůj program vytváří na základě identifikace veřejných priorit. Pro stranu je nej důležitější uspokojení voličů, k čemuž využívá rozsáhlé marketingové techniky a služby. Strana tedy reaguje na voličovy preference, požadavky a zájmy, konzultuje je na vnitrostranické úrovni a pokud je tato strategie přijata, vytvoří se finální produkt. Ve volbách v roce 1996 nacházíme strany orientující se na produkt. Kampaně již byly vedeny profesionálně. Strany nicméně pouze vytváří svůj program a ten předkládají voličům jako finální nabídku. Strany si kampaně organizovaly vesměs samy bez přítomnosti profesionálních konzultantů zvnějšku stran. Situace se pozvolna mění od voleb v roce 2004 kdy je patrná amerikanizace voleb. Strany již...
Analýza vývoje volebních kampaní v České republice na případě voleb do Poslanecké sněmovny v letech 1996 a 2006
Antal, Stanislav ; Hartl, Jan (vedoucí práce) ; Bureš, Jan (oponent)
Tématem této práce je vývoj českých volebních kampaní. Konkrétně se v této práci věnuji volebním kampaním v roce 1996 a v roce 2006. Prošly české volební kampaně během těchto let takovým vývojem, abychom na ně mohli uplatňovat kritéria západních postmoderních kampaní? Jedním z těchto kritérií je koncept marketingově orientované strany. Autorkou tohoto konceptu je Jenifer Lees- Marshment. Lees-Marshment v současných kampaních definuje tři typy stran: stranu orientovanou na produkt, stranu orientovanou na prodej a marketingově orientovanou stranu. Marketingově orientovaná strana se liší tím, že svůj program vytváří na základě identifikace veřejných priorit. Pro stranu je nej důležitější uspokojení voličů, k čemuž využívá rozsáhlé marketingové techniky a služby. Strana tedy reaguje na voličovy preference, požadavky a zájmy, konzultuje je na vnitrostranické úrovni a pokud je tato strategie přijata, vytvoří se finální produkt. Ve volbách v roce 1996 nacházíme strany orientující se na produkt. Kampaně již byly vedeny profesionálně. Strany nicméně pouze vytváří svůj program a ten předkládají voličům jako finální nabídku. Strany si kampaně organizovaly vesměs samy bez přítomnosti profesionálních konzultantů zvnějšku stran. Situace se pozvolna mění od voleb v roce 2004 kdy je patrná amerikanizace voleb. Strany již...
Krajinně-ekologické‚ vodohospodářské‚ ekonomické a legislativní hodnocení záměru výstavby kanálu Dunaj - Odra - Labe: Regionální analýza územních plánů povodí Odry
Hartl, Jan
Analýza územního plánu velkého územního celku Beskydy. Analýza územního plánu velkého územního celku Ostravská aglomerace. Analýza územních plánů obcí v oblasti. Analýza územního plánu města Ostravy. Analýza územního plánu města Bohumína. Analýza koncepce rozvoje Moravskoslezského kraje. Analýza mezinárodních souvislostí - stav v Polsku. Střety s ochranou přírody.
Mezinárodní souvislosti kanálu Dunaj - Odra - Labe
Veronica, Brno ; Zwiebová, Katrin ; Karlík, Vlastimil ; Janák, Milan ; Hartl, Jan ; Florová, Kamila
Zpráva analyzuje dopravní politiku v jednotlivých zemích (Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko), kterých se výstavba kanálu týká, včetně popisu současné situace na jednotlivých tocích. Předkládá ucelenou analýzu dopadu výstavby kanálu z pohledu ochrany přírody a životního prostředí dotčených států. Jsou uvedeny mezinárodní závazky ČR a mezinárodní dohody vztahující se k případné výstavbě. Přílohy obsahují vládní, právní a strategické dokumenty dotčených zemí, které se vztahují k projektu výstavby vodní cesty Dunaj - Odra - Labe.
Projekt firemního designu a jeho příklad ve firmě Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma týkající se firemního designu. Cílem je vysvětlit aspekty, které s danou problematikou souvisí a to zejména z pohledu projektu firemního designu. Na příkladu realizace takového projektu ve firmě Filamos s.r.o. je ukázán jeho postup. V první části práce je vysvětlen samotný pojem firemní design. Je zde popsáno, jak daný pojem chápat v kontextu firemní identity potažmo firemní image. Dále je zde vysvětleno napojení na informační strategii, protože design je nezanedbatelnou součástí formy předávání informací. V druhé části práce je zpracována příprava a realizace projektu firemního designu ve firmě Filamos s.r.o. Je zde popsán průběh jednotlivých fází projektu. Praktická část se nezabývá dopodrobna grafikou jako takovou, ale metodikou projektu firemního designu. K práci je přiložen "Grafický manuál" pro firmu Filamos s.r.o. jako výstup projektu.
Srovnání legislativy elektronického podpisu v ČR a v Německu
Hartl, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Blechlerová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou legislativy týkající se elektronického podpisu v České republice a v Německu a její srovnání. V úvodu práce je stručně vymezeno, co lze pod pojmem elektronický podpis chápat a jeho formy. Jsou zde také stručně charakterizovány možnosti využití elektronického podpisu. Poté přichází na řadu hlavní část práce, která je členěna do dvou základních oddílů. V prvním oddíle se zabývám zvlášť popisu legislativy elektronického podpisu v České republice a zvlášť v Německu. Poté provádím jejich komparaci a zhodnocení celé této problematiky. V druhém oddíle se zabývám popisem legislativy týkající se poskytovatelů certifikačních služeb a to opět zvlášť jak pro Českou republiku tak pro Německo. I zde provádím jejich komparaci. K tomuto oddílu se dále váže popis situace na trzích poskytovatelů certifikačních služeb České republiky a Německa.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hartl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.