Original title: Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Translated title: Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Authors: Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Keywords: barva; design; firemní styl; nabídka; poptávka; značka; Česká republika

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6068

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8975


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share