Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetová komunikace
Hubka, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Internetová komunikace je poslední dobou stále častějším nástrojem komunikace, oproti komunikaci běžné (jako telefonování, posílání dopisů apod.). Práce popsala vývoj internetové komunikace a zaměřila se také na její formy (formální a neformální). Na základě těchto forem práce také ukázala, jak vytvořit uživatelské jméno či avatar, hodící se pro danou komunikaci. Bakalářská práce se zaměřila na sociální síť Facebook, která je stále více populární. Poukázala na její historii, podmínky užívání a také popsala základní funkce. Facebook je také velmi vhodný komerční nástroj, a tak se práce zaměřila na ukázání možností komerčního využití této sociální sítě. Práce poukázala také na další sociální sítě, které sice nejsou tolik populární, ale také stojí za předvedení. Nejsou to ale jen sociální sítě, které by sloužily k internetové komunikaci. Naopak tato forma je mladší než například komunikátory, které také práce popsala a představila jejich funkce. Zaměřila se na nejznámější komunikátory jako ICQ, Skype, atd. Součástí práce je také anketa a její analýza, která se zaměřila na celkovou internetovou komunikaci. K práci byly také vytvořeny výzkumy. Jednak se zaměřily na zabezpečení účtů na Facebooku, dále na využití internetové komunikace firmami a v neposlední řadě na využití internetové komunikace na fakultě.
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Čejchan, Vlastimil (oponent)
Předmětem této práce je Corporate Design (firemní styl), jednotný vizuální styl, jeden ze základních prvků Corporate Identity (firemní identita) a jeho aplikace na konkrétním příkladě společnosti. Cílem teoretické části práce je vysvětlit význam Corporate Design jako prostředku firemní vizuální komunikace. V této souvislosti práce objasňuje vazby a vztahy mezi pojmy jednotného vizuálního stylu, popisuje základní konstanty a odvozené prvky Corporate Design, objasňuje principy jeho tvorby a příčiny vedoucí k jeho změnám. Praktická část se zabývá tvorbou nového firemního stylu na příkladě společnosti. Cílem je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvořit grafický manuál, který obsahuje definice jednotlivých aplikací firemního stylu. Přínosem práce je ucelený pohled na problematiku jednotného vizuálního stylu, vysvětlení významu Corporate Design, jeho prvků a souvislostí složek firemní identity. Přínos spočívá také v návrhu nového jednotného vizuálního stylu společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvoření grafického manuálu. Uvedené postupy a principy mají význam pro zájemce o jednotnou vizuální prezentaci nejen z řad malých a středních firem.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.