Original title:
Corporate Identity
Translated title:
Corporate Identity
Authors:
Hatlapa, Tomasz ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Lahodná, Radka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research.
Keywords:
Corporate Design; Corporate Identity; Corporate Image; Corporate Identity; Firemní image; Firemní styl
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8599