Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 555 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.07 vteřin. 


Problematics of hotels promotion and analysis of specific hotel
Juríčková, Kristína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti hotelnictví. Po definování teoretických znalostí, jsou poznatky prokázané na konkrétním praktickém příkladu, na mezinárodně známém hotelu v Praze. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu propagace vybraného hotelu, přičemž důraz je kladen především na komunikaci na sociálních sítích. Následně je tato propagace porovnána s konkurenčním hotelem, na základě čeho, jsou v závěru vyvozeny návrhy a doporučení na propagační kampaň hotelu.

Geocaching jako podpora pivovarnictví v Jindřichově Hradci
Loukota, Petr ; Vlnas, Pavel (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Tato práce je zaměřena na geocaching, jakožto volnočasovou aktivitu pro turisty, a její využití v marketingu. Práce je zaměřena na konkrétní podporu subjektů spojených s pivovarnictvím. Cílem práce je ukázat netradiční a zcela jiný způsob propagace podniku, který přiláká novou skupinu potenciálních zákazníků. Součástí práce bude i kalkulace nákladů spojených s vybraným řešením.

Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Vajcík, Antonín ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci promotérské společnosti Relmost při příležitosti pořádání golfového turnaje D+D REAL Czech Masters ze série turnajů European Tour. Cílem práce je představit a následně kriticky zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci. První dvě kapitoly definují základní pojmy marketingu se zvláštním zaměřením na marketingovou komunikaci. Následuje představení společnosti Relmost, respektive golfového turnaje D+D REAL Czech Masters a stěžejní částí je analýza komunikačního mixu při příležitosti propagace turnaje. Práce na základě dotazníkového šetření hodnotí efektivitu dosavadní komunikace a navrhuje doporučení na zlepšení do příštích let. V neposlední řadě je součástí také analýza SWOT.

Propagace turistických atraktivit cestovního ruchu na sociálních sítích
Dvořáková, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá propagací turistických atraktivit cestovního ruchu na sociálních sítích. Úvodem jsou vysvětleny pojmy týkající se cestovního ruchu a atraktivit cestovního ruchu. Detailnější pozornost je věnována marketingu v cestovním ruchu a jeho nástrojům. Převážná část práce se zabývá využitím sociálních sítí při propagaci památek zapsaných na Seznam světového a kulturního dědictví UNESCO a jejich porovnáním z několika hledisek. Závěr práce obsahuje zhodnocení těchto památek z hlediska používání sociálních sítí a drobná doporučení k lepší propagaci.

Propagační portál památek
Mladá, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Tématem práce je internetová propagace památek s pomocí funkčního webového portálu. Práce zkoumá vybrané možnosti využití internetového marketingu, realizace nového webu a jeho udržitelnost do dalších let. Zkoumá metodu benchmarkingu a aplikuje ji na konkrétních příkladech památkových databází ve světě. Z důvodu financování webu se práce zabývá projekty pro grantovou žádost. Cílem práce je navrhnout podmínky pro tvorbu a realizaci propagačního portálu památek.

Propagace a šíření krátkých hraných a animovaných filmů
Horák, Petr ; Danielis, Aleš (vedoucí práce) ; Lamperová, Marta (oponent)
Diplomová práce ?Propagace a šíření hraných a animovaných krátkých filmů? popisuje možnosti propagace českých i zahraničních krátkých filmů se zaměřením na hrané a animované krátké filmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se podrobně věnuje způsobům propagace krátkých filmů, od výběru názvu krátkého filmu, přes tiskové materiály, vizuální prvky, webové stránky až po výrobu filmu o filmu. Druhá část, s podtitulem šíření krátkých filmů popisuje běžně používané způsoby šíření krátkých filmů napříč různými platformami, včetně spolupráce tvůrců se sales agenty a distributory na šíření jejich krátkých filmů. Součástí práce jsou i podrobněji popsány tři modelové příklady šíření krátkých filmů.

Propagace elektronického obchodu
Kratochvílová, Veronika ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Vasilenko, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku propagace elektronického obchodu. Hlavním cílem práce je analýza a možnost využití vybraných metod a postupů propagace reálného elektronického obchodu včetně samotného ověření. Ve vlastní práci jsou poté hodnoceny jednotlivé metody a postupy propagace na reálný elektronikcý obchod. Následuje zhodnocení výsledků propagace vyhledávačů zboží Heureka a Zboží.cz. Data jsou zanesena do grafů, kde je vidět podíl jednotlivých metod na celkových výsledcích obchodu.

Online marketingová komunikace
Krůta, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Ve světě internetu čím dál více roste význam on-line marketingu, který je pro existenci firmy nezbytný, proto se předkládaná práce zabývá problematikou on-line marketingové komunikace pro internetový obchod, a to s cílem navrhnout pro vybraný e-shop takovou on-line marketingovou komunikaci, která zvýší jeho konkurenceschopnost na trhu. Koncepce práce je založena na zpracování literární rešerše, v rámci které je uveden význam on-line marketingové propagace i marketingové komunikace včetně užívaných marketingových nástrojů. Na to navazuje praktická část, jejímž úkolem je analyzovat současný stav on-line marketingové komunikace e-shopu Lilian.cz, jež se zabývá internetovým prodejem české pečující kosmetiky. Za tímto účelem jsou podrobeny zkoumání dosud využívané marketingové nástroje pro on-line propagaci, na základě čehož jsou určeny on-line marketingové nástroje, ve kterých má e-shop rezervy, případně je dosud nevyužívá, ačkoliv by zvýšily jeho úroveň propagace na internetu. Na základě těchto informací je následně vytvořen návrh on-line marketingové komunikace, který by svojí realizací odstranil zjištěné nedostatky, rozšířil portfolio dosud využívaných on-line marketingových nástrojů, a tím i zlepšil pozici e-shopu mezi ostatními na internetu.

Marketing a neziskové organizace
Janíčková, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Langpaul, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává o neziskových organizacích a jejich marketingových aktivitách s následnou aplikací na konkrétní neziskovou organizaci YFU. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části se úvodní kapitola věnuje historii a činnostem neziskové organizace YFU. Nadále je zmíněna také finanční stránka této organizace. Všechny následující kapitoly pojednávají o marketingu v této neziskové organizaci. Na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza SWOT a analýza marketingového mixu, pozornost je věnována především analýze dosavadní propagace YFU. Dále je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, ze kterého vychází návrh řešení propagace organizace. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii organizace YFU a na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu, navrhnout vlastní řešení propagace této firmy.