Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketingová komunikace
Krůta, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Ve světě internetu čím dál více roste význam on-line marketingu, který je pro existenci firmy nezbytný, proto se předkládaná práce zabývá problematikou on-line marketingové komunikace pro internetový obchod, a to s cílem navrhnout pro vybraný e-shop takovou on-line marketingovou komunikaci, která zvýší jeho konkurenceschopnost na trhu. Koncepce práce je založena na zpracování literární rešerše, v rámci které je uveden význam on-line marketingové propagace i marketingové komunikace včetně užívaných marketingových nástrojů. Na to navazuje praktická část, jejímž úkolem je analyzovat současný stav on-line marketingové komunikace e-shopu Lilian.cz, jež se zabývá internetovým prodejem české pečující kosmetiky. Za tímto účelem jsou podrobeny zkoumání dosud využívané marketingové nástroje pro on-line propagaci, na základě čehož jsou určeny on-line marketingové nástroje, ve kterých má e-shop rezervy, případně je dosud nevyužívá, ačkoliv by zvýšily jeho úroveň propagace na internetu. Na základě těchto informací je následně vytvořen návrh on-line marketingové komunikace, který by svojí realizací odstranil zjištěné nedostatky, rozšířil portfolio dosud využívaných on-line marketingových nástrojů, a tím i zlepšil pozici e-shopu mezi ostatními na internetu.
Podniková kultura
Pejšek, David ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o tématu podnikové kultury. Cílem práce je vymezení vlivu služebního telefonu na osobní život zaměstnanců. V první, teoretické části, je blíže představen pojem podniková kultura a jsou zde definovány její základní složky a prvky. Teoretická část vychází z poznatků autorů, jejichž literatura byla použita a snaží se ucelit pohled na tuto problematiku. Druhá, praktická část této práce, podává pomocí šetření dotazníkovou formou informace o rozsahu vlivu služebních telefonů na zaměstnance v době jejich osobního volna. Na závěr je shrnut celý průzkum a jsou interpretovány výsledky šetření.
Zhodnocení marketingové komunikace
Kučerová, Adéla ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace, konkrétně se zaměřením na osobní prodej ve vybraném podniku. Teoretické poznatky, jež se týkají této problematiky, jsou obsaženy v první části této práce. Podrobněji je zde rozebrána komunikační aktivita, zvaná osobní prodej, na níž se práce konkrétněji zaměřuje. Druhá část práce je věnována charakteristice společnosti Bohemia energy, včetně její marketingové komunikace, opět s bližším zaměřením na osobní prodej. Tato část dále obsahuje zhodnocení dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 667 respondentů. Toto šetření bylo vytvořeno za účelem zjištění míry kvality poskytovaných služeb ze strany obchodních zástupců této společnosti. Výsledky z průzkumu poukázaly na nedostatky v této komunikační aktivitě a v mnoha případech potvrdily neseriózní chování a nekalé praktiky obchodních zástupců. Na základě vyhodnocení dotazníkové šetření bylo současně navrženo několik doporučení, díky kterým by se mohlo předcházet již zmiňovaným situacím. Pořizování audio nahrávek se souhlasem zákazníka či předem domluvené schůzky by mohly snížit pravděpodobnost sdělování nepravdivých informací a zároveň tak zkvalitnit poskytovanou službu.
Zhodnocení marketingové komunikace
Kubaštová, Michaela ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová komunikace, její cíle a strategie. Následuje popis dílčích prvků komunikačního mixu se zaměřením na současné trendy a marketingovou komunikaci na internetu. Významná pro tuto práci jsou především teoretická specifika veletrhu jako produktu a jeho propagace. Uvedená východiska tvoří klíčový podklad pro praktickou část práce. Nejprve je představena společnost Výstaviště České Budějovice a.s. a charakter služeb, které poskytuje. Hlavní část tvoří analýza komunikačního mixu výstavy Země Živitelka, která obsahuje popis a zhodnocení stávajících prvků marketingové komunikace, které společnost využívá. Následně je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, jaký postoj mají respondenti k marketingové komunikaci výstavy. Závěrečná část práce představuje konkrétní návrhy marketingové komunikace směrem k návštěvníkům i vystavovatelům za použití tradičních i moderních komunikačních aktivit.
Mystery Shopping
Kukla, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, která se řadí mezi kvantitativní výzkumné metody. Funkčnost metody byla ověřena v praxi a to zhodnocením provozů, zejména pak zaměstnanců ve vybraných třech prodejnách společnosti zabývající se výrobou a prodejem luxusního oblečení. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je tvořena literární rešerší, kde je za pomoci odborné literatury i internetových zdrojů popsána problematika mystery shoppingu. Druhá část, tedy část praktická, se zabývá vytvořením kompletního projektu mystery shoppingu od jeho počátku, tedy přípravy, až po jeho finální část - zhodnocení výsledků. Pro účely projektu bylo nutné vytvořit scénář pro mystery shopping návštěvu, ale také dotazník, o který se hodnocení opírá. V tomto pilotním projektu došlo ke zhodnocení zákaznického servisu ve třech vybraných prodejnách - dvě v Praze, z toho jedna v centru, a jedné prodejny v Brně. Výsledky byly následně zhodnoceny pro každou prodejnu zvlášť a také byly výsledky jednotlivých prodejen porovnány mezi sebou. Z celkového výsledku bylo následně vytvořeno doporučení především pro zlepšení zákaznického servisu.
Nepravdivé informace v životopisech
Peremská, Iveta ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uváděním nepravdivých informací v životopisech studenty vysokých škol. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti personalistiky. V úvodu je práce zaměřena rozdíl mezi personální činností, personální prací a řízením lidských zdrojů. Dále jsou zde vysvětleny procesy, se kterými se setkává zaměstnanec ve firmě. Jedná se o získávání pracovníků, jejich výběr a přijímání, rozmísťování, řízení, motivace a odměňování nebo uvolňování. Cílem praktické části je identifikovat nejčastěji uváděné nepravdivé informace studenty vysokých škol v životopisech. Pro získání podkladů k praktické části bylo využito dotazníkové šetření. V závěru práce je uvedeno zhodnocení nejčastěji uváděných nepravdivých informací a doporučení autora pro firmy.
Návrh implementace softwarové podpory pro zlepšení Time Managementu
Mrázková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Tématem bakalářské práce je návrh implementace softwarové podpory pro zlepšení Time managementu pro vybraný subjekt, kterým je konkrétně společnost SixStars group s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku Time managementu, generace a potřeby Time managementu. Následně jsou zmíněny techniky řízení času a nástroje plánování. Závěr teoretických rovin pojednává o stručné charakterizaci mobilních zařízení. V praktické části bakalářské práce jsou uvedeny základní informace o zvoleném subjektu. Důležité požadavky pro výběr podpůrných softwarů pro zlepšení Time managementu, jsou získány na základě řízeného rozhovoru s jednateli společnosti SixStars group s.r.o. Následující část bakalářské práce popisuje vybrané softwary, ze kterých je pomocí rozhodovací matice uskutečněn návrh nejvhodnějších softwarů pro vybraný subjekt.
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Ovcharenko, Elizaveta ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, konkrétně zhodnocením osobního prodeje společnosti Zara. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, osobní prodej a následně i metody marketingového výzkumu Mystery Shopping. Praktická část se zabývá analýzou dat, zjištěných pomocí dotazníkového setření se zpětnou vazbou, který je základem použití metody Mystery Shopping. Výsledkem práci je vlastni posouzení autora o efektivnosti činnosti společnosti a návrh na zlepšení vybraných funkci podniku. Tím práce přispěje k účinnějšímu fungování vybrané společnosti.
Zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku
Čapek, Jan ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Tato diplomová práce posuzuje marketingovou komunikaci vybraného podniku, konkrétně hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre. Dílčím cílem práce je zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci hotelu, popsat nástroje, které hotel ke komunikaci využívá a vyhodnotit jejich vliv na celkovou propagaci hotelu. Hlavním cílem je zhodnotit online komunikaci podniku a navrhnout řešení, která povedou k efektivnější komunikaci hotelu se zákazníky. Vytyčených cílů práce je dosaženo několika metodickými kroky. Prvním krokem je objasnění základních teoretických pojmů spojených s danou problematikou, tedy marketingu a marketingové komunikace s důrazem na online komunikaci. Druhým krokem je popis současného komunikačního mixu podniku a využívaných nástrojů a následná analýza online komunikace prostřednictvím webových analytických nástrojů. Z takto zjištěných údajů je vypracováno hodnocení marketingové komunikace hotelu včetně návrhů, které povedou k vyšší účinnosti marketingové komunikace podniku a tím i lepšímu postavení podniku na trhu.
Zhodnocení marketingové komunikace
Šočová, Vanessa ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace společnosti působící v automobilovém průmyslu. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit stávající externí komunikaci autorizovaných dealerství značky Peugeot a jejich spolupráci s importem v oblasti marketingových aktivit. Následně budou stanovena vhodná doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Doporučení přichází i v oblasti využití zákaznické databáze a práce s potencionální poptávkou. Literární rešerše vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, metod stanovení rozpočtu a databází. Praktická část využívá poznatky k popisu jednotlivých částí marketingové komunikace zvoleného podniku, jež jsou následně hodnoceny jednotlivými pobočkami značky Peugeot v dotazníkovém šetření. Na základě odpovědí, které jsou demonstrovány pomocí grafů, jsou navržena konkrétní doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.