Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postupy při plánování strategie QFF Mezipatra
Mladá, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce je určení silných stránek a budoucích hrozeb, které by mohly ohrozit chod Mezinárodního queer filmového festivalu Mezipatra za pomoci metod strategické analýzy a kvalitativního výzkumu a následně navrhnout směr další činnosti do budoucích let. Teoretická část se zaměřuje na popis struktury festivalu, specifika neziskových organizací a dále charakterizuje vybrané postupy strategické analýzy. V praktické části analyzuji festival díky postupům strategické analýzy a dále využívám neformálních rozhovorů se členy organizačního štábu a vlastní zkušenosti s výkonnou pozicí na festivalu a nastiňuji současný stav činnosti a další směr, kterým by se měl festival ubírat
Propagační portál památek
Mladá, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Tématem práce je internetová propagace památek s pomocí funkčního webového portálu. Práce zkoumá vybrané možnosti využití internetového marketingu, realizace nového webu a jeho udržitelnost do dalších let. Zkoumá metodu benchmarkingu a aplikuje ji na konkrétních příkladech památkových databází ve světě. Z důvodu financování webu se práce zabývá projekty pro grantovou žádost. Cílem práce je navrhnout podmínky pro tvorbu a realizaci propagačního portálu památek.
Vybrané problémy účetnictví společnosti podnikající v oblasti internetového marketingu
Dvořák, Luboš ; Bokšová, Jiřina (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Předmětem diplomové práce jsou účetní problémy specifické pro oblast internetového marketingu, které se v účetnictví společností podnikajících v jiných odvětvích zpravidla nevyskytují. Jedná se především o problematiku internetových domén, online zprostředkování zákazníků a zprostředkování návštěvnosti webových stránek. K popsaným účetním problémům jsou následně navržena možná řešení a ilustrační příklady z praxe.
Aplikace internetu v cestovním ruchu
Daniš, Michal ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Bakalářská práce se věnuje cestovnímu ruchu a internetu jako jednomu z nástrojů, který je aplikován v marketingu cestovního ruchu. Teoretická část obsahuje definice cestovního ruchu, příčiny jeho vzniku a postavení v národním hospodářství, historii a vývoj internetu. Praktická část mapuje aplikaci internetu při prodeji služeb hotelových řetězců, leteckých společností, autobusové a vlakové dopravy, při prodeji služeb cestovních kanceláří a agentur, ale i v individuální dopravě a turistice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.