Název:
Propagační portál památek
Překlad názvu:
Promotional portal of the sights
Autoři:
Mladá, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je internetová propagace památek s pomocí funkčního webového portálu. Práce zkoumá vybrané možnosti využití internetového marketingu, realizace nového webu a jeho udržitelnost do dalších let. Zkoumá metodu benchmarkingu a aplikuje ji na konkrétních příkladech památkových databází ve světě. Z důvodu financování webu se práce zabývá projekty pro grantovou žádost. Cílem práce je navrhnout podmínky pro tvorbu a realizaci propagačního portálu památek.The theme of the work is an Internet promotion of the sights with a help of a functional Web portal. The work explores the possibilities of Internet marketing, the beginnings of the implementation of the portal and its sustainability in the coming years. Describes a method of benchmarking and analyzes its use in specific examples of similar databases in the world. In terms of funding the site, the work involves projects for grant application. The goal is to propose the conditions for creation and implementation of the promotional portal of the sights.
Klíčová slova:
Grant; Hrady a zámky; Internetová propagace; Kultura; Marketing; Národní památkový ústav; Castles and fortifications; Culture; Grant; Internet promotion; Marketing; National Heritage Institute
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35961