Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zásada superficies solo cedit
Janíčková, Lucie ; Thöndel, Alexandr (vedoucí práce) ; Frinta, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zásadou superficies solo cedit, jejíž kořeny sahají až do římského práva. Zásada "povrch ustupuje půdě" vyjadřuje pravidlo, dle kterého je součástí pozemku vše, co na něm vzejde, ať přirozenou či umělou cestou. Zásada byla v dějinách českých zemí uplatňována ve Všeobecném občanském zákoníku od roku 1811 až do přijetí civilního kodexu z roku 1950. Tento kodex naopak uplatňoval protichůdnou zásadu a zavedl tak oddělené vlastnictví pozemků a staveb. Do našeho právního řádu se zásada opět navrátila přijetím zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Cílem této práce je představit zásadu v historickém kontextu, podat výklad o její současné podobě a specifikovat problémy, které přijetím superficiální zásady nastaly. Diplomová práce je strukturou rozčleněna na čtyři hlavní kapitoly. V úvodní části je pojednáno o historickém vývoji zásady. Prvně je přistoupeno k výkladu římského práva, ve kterém jsou rozebrány některé významné prameny římského práva. V rámci výkladu o právních dějinách českých zemí je pozornost upřena zejména na Všeobecný zákoník občanský z roku 1811, který uplatňování zásady jako první zavedl do našeho právního řádu. Pro hlubší pochopení vývoje superficiální zásady jsou dále rozebrány i související ustanovení o věcných právech. Od předmětné zásady se odklonil civilní...
Marketing a neziskové organizace
Janíčková, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Langpaul, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává o neziskových organizacích a jejich marketingových aktivitách s následnou aplikací na konkrétní neziskovou organizaci YFU. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části se úvodní kapitola věnuje historii a činnostem neziskové organizace YFU. Nadále je zmíněna také finanční stránka této organizace. Všechny následující kapitoly pojednávají o marketingu v této neziskové organizaci. Na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza SWOT a analýza marketingového mixu, pozornost je věnována především analýze dosavadní propagace YFU. Dále je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, ze kterého vychází návrh řešení propagace organizace. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii organizace YFU a na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu, navrhnout vlastní řešení propagace této firmy.
Funkce chodidla v tanci
Janíčková, Lucie ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Čumpelík, Jiří (oponent)
Magisterská práce je zaměřena na funkci chodidel v tanci a jejich následné ošetření. Mohla by být návodem pro tanečníky i pro pedagoga tance, jak se správně starat o své nohy a věnovat jim pravidelnou péči. Chodidlo je jedním z hlavních nástrojů tanečníka, a proto by se s ním mělo podle toho zacházet. Cíl práce Cílem práce je důraz na funkci a zdraví chodidel pro tanečníka.
Pohybová průprava pro děti od 3 do 5 let
Janíčková, Lucie ; Vurmová, Marie (vedoucí práce) ; Lössl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá dětmi a prací s nimi ve věku od 3 do 5 let. Mohla by být motivací pro práci v hodinách pohybové průpravy pedagogům, kteří hledají inspiraci, náměty a nápady. Práce je rozdělena do třech částí: 1. Vývoj a ontogeneze lidské psychiky 2. Práce pedagoga - zaměření jeho pozornosti na rozdílné aktivity v hodinách a popis možného nástinnu hodin 3. Zobrazení vývoje hodin od nejjednodušších prvků po ty nejtěžší Práce představuje detailní rozpracování jednotlivých prvků, ani vysvětlování některých pojmů. Je pro zkušené a pokročilé pedagogy, kteří se v tomto oboru již pohybují.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janíčková, Lada
1 Janíčková, Ladislava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.